Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Zvens

Werd snel geholpen, goede communicatie en mooi werk verricht! Zeer tevreden!!

Weert

F. Boomen

Door vandalisme zaten we met een kapot raam. Heb toen gebeld en de glaszetter was vrij snel bij ons (uurtje ongeveer). Aardige man die goed advies gaf. Werkwijze en prijs waren tijdens het... Door vandalisme zaten we met een kapot raam. Heb toen gebeld en de glaszetter was vrij snel bij ons (uurtje ongeveer). Aardige man die goed advies gaf. Werkwijze en prijs waren tijdens het telefoontje al duidelijk. Alles is goed opgelost dus wij zijn tevreden.

Deurne

Joost

Enorm blij met de snelle en goede service van Wilbers. Dankzij Glasprobleem Kwijt direct in contact gekomen met de vakman. Werkte prima, mijn aanbeveling heeft deze vakman!

Asten

Antoine

Glasschade als gevolg van een inbraak is keurig opgelost door glaszetter Tom. In de ochtend gebeld en een uur later al op de stoep voor het plaatsen van een noodvoorziening. De echte ruit is besteld... Glasschade als gevolg van een inbraak is keurig opgelost door glaszetter Tom. In de ochtend gebeld en een uur later al op de stoep voor het plaatsen van een noodvoorziening. De echte ruit is besteld en wordt binnenkort geplaatst. Zeer tevreden over de service tot nu toe.

Helmond