Vakmanschap
9.8/10
Snelheid handelen
Communicatie

Jordy

Belde zaterdag om 2 uur op dat de bank door de raam naar binnen moest en 15 minuten later was het gepiept. Top service! Hij heeft zelfs de bank mee naar binnen getild. Super bedankt!

Eindhoven

H vestjens

Zeer netjes gholpen

neer

J. Vervoort

Snel en vakkundig zijn de ruiten van de voordeur vervangen. Er werd niets beschadigd. De troep werd door de glaszetter netjes opgeruimd.

Venlo

D. Boers

Na melding schade afspraak gemaakt om schade op te nemen. Firma Koolen Glas heeft een nieuwe ruit besteld, vanmorgen geplaatst; zeer snel en vakkundig. ik zou Firma Koolen zeker aanbevelen.

Venlo

Zvens

Werd snel geholpen, goede communicatie en mooi werk verricht! Zeer tevreden!!

Weert

F. Boomen

Door vandalisme zaten we met een kapot raam. Heb toen gebeld en de glaszetter was vrij snel bij ons (uurtje ongeveer). Aardige man die goed advies gaf. Werkwijze en prijs waren tijdens het... Door vandalisme zaten we met een kapot raam. Heb toen gebeld en de glaszetter was vrij snel bij ons (uurtje ongeveer). Aardige man die goed advies gaf. Werkwijze en prijs waren tijdens het telefoontje al duidelijk. Alles is goed opgelost dus wij zijn tevreden.

Deurne

Joost

Enorm blij met de snelle en goede service van Wilbers. Dankzij Glasprobleem Kwijt direct in contact gekomen met de vakman. Werkte prima, mijn aanbeveling heeft deze vakman!

Asten

Antoine

Glasschade als gevolg van een inbraak is keurig opgelost door glaszetter Tom. In de ochtend gebeld en een uur later al op de stoep voor het plaatsen van een noodvoorziening. De echte ruit is besteld... Glasschade als gevolg van een inbraak is keurig opgelost door glaszetter Tom. In de ochtend gebeld en een uur later al op de stoep voor het plaatsen van een noodvoorziening. De echte ruit is besteld en wordt binnenkort geplaatst. Zeer tevreden over de service tot nu toe.

Helmond