kwaliteit van het product

Margot

Prima bedrijf

Goede prijzen

R.R.

Prima service! Goed resultaat!

Inmeten op locatie.

Meer grepen aanbieden.

Geen bedrijf

Goed contact, goed vakwerk

Netheid

Gee

Corina

Zeer tevreden

Goede communicatie, betrouwbaar over en dat hebben ze ook waar gemaakt

Sonberg

Bij het inmeten van de douchecabine is Glasconcept een deel vergeten. Daarom moesten we opnieuw een afspraak maken.
Bij het plaatsen bleek dat er bij het inmeten nog een andere fout is gemaakt. Daarom staat de douchecabine nu niet op de gewenste afstand van de muur.
Een en ander is bijzonder teleurstellend.

Zorg dat het inmeten correct gebeurd. Nu zitten wij met een resultaat waar we niet tevreden mee zijn.
De communicatie met de installateurs verliep moeizaam. De standaard reactie op alle vragen was: "dat doen we altijd zo".

Reactie Glasconcept.nl:

Beste Sonberg,
Graag reageren wij op uw recensie over de geleverde en geplaatste douchecabine.
Beste Sonberg,
Graag reageren wij op uw recensie over de geleverde en geplaatste douchecabine.
U heeft gelijk dat wij bij de eerste keer twee maten zijn vergeten op te nemen. Binnen 4 werkdagen zijn wij bij u in Heiloo teruggekomen om de ontbrekende maten op te nemen. U betaald hiervoor uiteraard geen kosten, dat was onze fout.
Wij hebben er hierna alles aan gedaan om de totale levertijd van inmeten en plaatsen binnen drie weken uit te voeren. Bij oplevering heeft u het werk van onze vakmensen goedgekeurd. Ik weet dat onze vakmensen tijdens het werk niet veel praten, maar hun werk goed en ook bij u zorgvuldig hebben gedaan. De opmerking in uw recensie over de afwijking (enkele mm's) kunnen wij achteraf helaas niet verhelpen.
Team Glasconcept

Tara

Vriendelijk, bekwaam en duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie

Nadat ik de offerte had geaccepteerd was een korte mail met bevestiging en uitleg dat er contact opgenomen zou worden zodra het glas binnen was voor het in plannen van de plaatsing nog iets... Nadat ik de offerte had geaccepteerd was een korte mail met bevestiging en uitleg dat er contact opgenomen zou worden zodra het glas binnen was voor het in plannen van de plaatsing nog iets duidelijker geweest. Nu heb ik na een week gebeld om te vragen wat het plan nu was en dat was dan niet nodig geweest.

Groen

Goede afspraken

Moet eigen bij glasdeur. Nieuw loop gat geplaatst worden in kozijn. Oude gat erg groot en niet sierlijk gezicht.

R Hahndiek

Contact is snel en goed

Eerder doorgeven datum van levering.

Huijbers Henk

Goede ad Kezen en nette afhandeling .

Afspraken nakomen

Kleurnummers niet verwarren

Fondse J.A

Maakt waar wat ze zeggen

Er is waar gemaakt dat het voor de feest dagen geleverd is

Heb ik niet