Flexibel, snel en lekkere betaalbare wijnen!

Frits de haes

Voor een bedankje, een pakket opgestuurd naar ouders van een vriend.

Heel goed bereikbaar en een topgozer aan de andere kant van de lijn. De volgende dag nog gebeld voor een kwaliteitscheck, ivm houdbaarheid van de kazen. Helemaal top.

Geen.

A K

Heel goed!
Mathijs je bent een aardige sympathieke vent die alles duidelijk en leuk uitlegt.
bijzonder en ontzettend leuk echt niet bekende kaasjes

prima uitleg over wijn en kaas.

opbouwend!! je had gezegd woensdag of donderdag lever ik uit, werd zaterdag's vanwege drukte maak niet uit maar app even.
contact houden met je klanten is heel belangrijk. mensen willen weten waar ze aan toe zijn.

Nicolette husslage

Ongedwongen, leerzaam, sfeervol.

Snelle levering van de bestelde wijnen/kaasjes

Karina Neef

Fijne kaasjes en mooie combinaties. De houdbaarheid van de producten is erg goed op orde!

Behulpzaam bij de keuze voor een wijn bij een specifieke kaas

Volgens mij is er meer dan de website laat zien. Een lijst met bestelbare wijnen en korte omschrijving van de smaak (in Jip&Janneke-taal) met evt bijpassende kaas zou behulpzaam zijn.

Goede ervaringen

-Snel bij het verstuurd en afgeleverd bij het gewenste adres

-Misschien nog duidelijker erbij zetten dat je bijvoorbeeld een kaartje erbij kan doen etc. Staat nu alleen een open veld waar je evt wat op of aanmerkingen kan invullen.

Reactie Glaasje & Kaasje:

Bedankt voor je feedback. We hebben het veld aangepast en het is nu duidelijker dat je ook een persoonlijke boodschap kunt toevoegen.

Groet,
Matthijs

Chantal

Ik heb tweemaal een bestelling geplaatst. Elke keer weer blij verrast met de kwaliteit en zorg van de zending. Heerlijke kazen, worsten en wijn ! Dit bedrijf onderscheid zich door persoonlijk...

Persoonlijke wijze van klanten service. Dit bedrijf overstijgt alle andere aanbieders tot nu toe.

Text op brieven niet in licht grijs. Dit is 's avonds lastig te lezen. Liever gewoon zwarte tekst.

Reinier

Erg snelle levering en heerlijke kaasfondue - zoals fondue hoort te zijn!

Goede en snelle service.

Presentatie.

Het is soms zoeken op de site.

Joyce Brouns

Via google op deze site terecht gekomen; de site was heel erg duidelijk en overzichtelijk. Ik had de bestelling al redelijk vroeg geplaatst, waardoor de kazen te vroeg zouden worden bezorgd. Fijn...

Goede kwaliteit van de wijn en kazen, fijne service en duidelijke site

De mogelijkheid om een bezorgdatum te kiezen; als je het cadeau wilt geven kun je het op tijd bestellen, als je het voor jezelf wilt hebben kun je het laten bezorgen als je thuis bent.