Lisenka

Ervaring was uitstekend. Mijn bestelling betrof een verjaardagscadeau voor mijn zus. Een ontzettende kaas/wijn liefhebber.

Bestelling was s'avonds geleverd. Iets verlaat. Werd daarover...

Goede levering. Spullen goed verpakt.
En ik kreeg snel antwoord op mijn mail.

Misschien direct een track en trace nummer mailen.

Josine

Voor de eerste keer besteld, prima communicatie, reageerde dezelfde avond nog op een opmerking bij mijn bestelling en dat is prettig.

Snelle communicatie, je wordt als klant gewaardeerd. Bijzonder om verse producten online te kopen. Was keurig verpakt op gebied van versheid en tegen beschadiging. Duidelijke omschrijving. Ook bij het product zelf een uitgebreide beschrijving op papier.

De cadeaupakketten worden niet feestelijk verpakt, wel heel degelijk. Als tip wil ik meegeven om bijvoorbeeld cadeauverpakking los erbij te verkopen. Bijvoorbeeld een feestelijke doos, waar de klant zelf de flessen en/of kaas in kan doen. Op die manier kan het degelijk verzonden blijven worden, maar heeft de klant ook een leuk pakket om weg te geven. Om in de verzenddoos een cadeau aan te bieden vind ik niet heel leuk staan.
Daarnaast op de droge worst duidelijk het soort te vermelden. Wij hadden meerdere besteld, het was even een puzzel om te ontcijferen welke het was.

Reactie Glaasje & Kaasje:

Hoi Josine,

Bedankt voor de positieve recensie over Glaasje & Kaasje. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten.
En natuurlijk de uitgebreide feedback. Daar kunnen we zeker wat mee. Bedankt!! En wat betreft de worstjes: het staat er nu in het Frans, dus begrijp de verwarring. Zijn al bezig met stickertjes in het Nederlands te maken.

TU Delft - Lydia

Bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en de ontvanger was er super blij mee.

Heel klantvriendelijk en super snel

Persoonlijke brief / de beschrijving die in het pakket zit

Mogelijkheid tot leuk kaart toevoegen aan bestelling / iets uitgebreidere beschrijving van inhoud pakket op de website

Sara Mars

Flink veel zon, gezellige mensen en Matthijs van Glaasje & Kaasje waren het ideale recept voor onze wijn- en kaasproeverij op zondagmiddag. Matthijs is een echte vakidioot. De liefde voor zijn...

Hij voelde het gezelschap goed aan: wist alle vragen te beantwoorden maar verviel niet in ellenlange verhalen over druivenrassen, aromatische boeketten, e.d. Na afloop hadden we de bestelde wijn binnen 5 dagen in huis, heel fijn!

Bestelling is keurig afgehandeld. Alleen had ik bij een kadopakket verwacht dat het feestelijk ingepakt zou zijn (in een mandje ofzo) en het zat allemaal gewoon in een doos. Die kadoverpakking moest...

Makkelijk bestellen via de site. Bestelling keurig en op tijd afgehandeld.

Duidelijk maken dat de kadosets niet in een kadoverpakking zitten.

Ik heb al vele proeverijen meegemaakt maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Matthijs is een prettige verteller met verstand van zaken. En bovendien goede en betaalbare wijnen. Die...

Geen verplichting tot aanschaf van een doos wijn maar ook losse flessen mogelijk. Samenspel tussen wijn en kaas maakt de proeverij bijzonder maar ook de wijnen

Die kan ik zo snel niet bedenken

Kim van der Woude

Goede service een heerlijke kaas en wijn

Snelle service, goede producten

Kim

Leuk assortiment en snelle levering.

De producten die wij verstuurden waren een kado. De tekst die we bij de bestellig bij note hadden gezet, werd ook nog eens op een mooi kaartje meegeleverd. Top!

Contact via cadeaubon
prima kwaliteit wijn
aflevering ging soepel

Leuk cadeau pakketje met kaasje en drankje