9.5/10

Sabrina de Reuver

Professioneel en snelle service.

Professioneel advies en snelle service.

Erg prettige samenwerking, en een goede kwaliteit. Echt een aanrader

Snelle en vriendelijke communicatie, fijne producten.

niks

Caroline van Schaik

Zeer goede ervaring met Glaasje & Kaasje. Denken met je mee. Snelle en correcte levering.

Communicatie verloopt goed. Alles is bespreekbaar.

Eigenlijk niet.

Bijtje

Ik had een wat leukere aankleding van het pakket verwacht.

Lekkere kaas en toastjes, goede wijn, goed bij elkaar gecombineerde smaken.

Kleed het pakket leuk aan, in een mooi doosje ofzo.

Floor

Erg leuk en informatief.. Heerlijke wijnen en zeker net zo lekkere kaasjes. Super ervaring en gaan we zeker nog een keer doen.

De uitleg was ook voor mensen die weinig verstand van wijn hebben erg goed en leuk. Werd speels verteld.

Mmm geen.. Sorry

Heb als cadeau voor iemand een kaas en wijn pakket besteld, was erg leuk om te geven!

Vrij unieke combinatie van producten, erg leuk!

Misschien een track en trace code meesturen in de verzendbevestiging, of ik moet erover heen gelezen hebben

Het Gelders Orkest

Wij hebben nu al vaker gebruik gemaakt van deze mooie producten en levering, eerst zakelijk maar nu ook privé.

Klantvriendelijk en persoonlijk contact zo nodig. Maatwerk mogelijk

nee, prima zo

C.L Tseng

De website was goed en veelbelovend en de bestelling was eenvoudig te plaatsen.
Helaas is de afgesproken levertijd ver overschreden.Dinsdag 09.35 uur besteld en pas zaterdag in de middag...

Sorry ben zeer teleurgesteld

Zie boven

Reactie Glaasje & Kaasje:

Goedenavond,

Wij vinden het erg spijtig om uw nare ervaring met Glaasje & Kassje te moeten lezen. Het klopt inderdaad dat uw bestelling iets later is verzonden. Echter hebben wij het Champagne-kaaspakket op donderdag 16 nov. verstuurd en is deze op vrijdag 17 nov. niet bezorgd wegens afwezigheid van de bewoonster. Op zaterdag is het pakket bezorgd bij de buurvrouw wegens afwezig. Dit kan helaas gebeuren als het ook een verrassing is. Als uw zus uiteindelijk het pakket pas de maandag erop ontvangt van de buurvrouw, zijn de kazen helaas vergaan, omdat deze waarschijnlijk niet gekoeld zijn bewaard. Wij garanderen, met onze gekoelde schuimdozen met een diepbevoren coolpack, een koelperiode van 36u van onze kazen. Deze tijd is door omstandigheden overschreden.
Wij zullen u natuurlijk een passende tegemoetkoming doen wegens dit ongemak.

U zult van ons een mail ontvangen met onze excuses en verschillende opties voor de tegemoetkoming.

Hopende dat u alsnog een fijne, lekkere beleving van Glaasje en Kaasje zult overhouden.

Matthijs Stelling

Glaasje & Kaasje

Ik vond het aanbod heel goed aansluiten bij wat ik zocht en de presentatie op de website aantrekkelijk. Omdat ik nog een paar vragen had voordat ik kon bestellen heb ik gebeld. Ik werd heel...

Persoonlijke betrokkenheid van aanbieder. Mooie producten, goede service.

Ik heb wel wat verbeterpunten voor het bestelproces. Je kunt bijvoorbeeld niet aangeven op welke datum in de toekomst je wilt laten bezorgen. Als je pakket als cadeau wilt laten versturen is het wel prettig als je dat paar dagen van te voren kan doen. De plaats voor aanvullende info is wel goed maar te algemeen. Ik wist niet precies of dat letterlijk zou worden overgenomen op begeleidend schrijven bijvoorbeeld (want handmatige verwerking of geautomatiseerd?). Adres factuur en bezorging is wel mogelijk maar was niet direct zichtbaar. Dus dom van mij maar ja wel potentiële klant dus denk ik dat de website nog wel wat gemakkelijker kan worden worden gemaakt om te voorkomen dat klanten niet afhaken in het bestelproces.

Lisenka

Ervaring was uitstekend. Mijn bestelling betrof een verjaardagscadeau voor mijn zus. Een ontzettende kaas/wijn liefhebber.

Bestelling was s'avonds geleverd. Iets verlaat. Werd daarover...

Goede levering. Spullen goed verpakt.
En ik kreeg snel antwoord op mijn mail.

Misschien direct een track en trace nummer mailen.