Reviews

9.4 / 10
62 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Info over verloop order
8.9/10
Snelheid levering
9.4/10
Bestelgemak
9.3/10
Klantvriendelijkheid
9.5/10
Informatie op de website
8.9/10
After sales
8.9/10

62 Reviews

Sabrina de Reuver
10/10

Professioneel en snelle service.

Sterke punten

Professioneel advies en snelle service.

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem
9/10

Erg prettige samenwerking, en een goede kwaliteit. Echt een aanrader

Sterke punten

Snelle en vriendelijke communicatie, fijne producten.

Verbeterpunten of tips

niks


Caroline van Schaik
9/10

Zeer goede ervaring met Glaasje & Kaasje. Denken met je mee. Snelle en correcte levering.

Sterke punten

Communicatie verloopt goed. Alles is bespreekbaar.

Verbeterpunten of tips

Eigenlijk niet.


Bijtje
6/10

Ik had een wat leukere aankleding van het pakket verwacht.

Sterke punten

Lekkere kaas en toastjes, goede wijn, goed bij elkaar gecombineerde smaken.

Verbeterpunten of tips

Kleed het pakket leuk aan, in een mooi doosje ofzo.


Floor
10/10

Erg leuk en informatief.. Heerlijke wijnen en zeker net zo lekkere kaasjes. Super ervaring en gaan we zeker nog een keer doen.

Sterke punten

De uitleg was ook voor mensen die weinig verstand van wijn hebben erg goed en leuk. Werd speels verteld.

Verbeterpunten of tips

Mmm geen.. Sorry


Anoniem
10/10

Heb als cadeau voor iemand een kaas en wijn pakket besteld, was erg leuk om te geven!

Sterke punten

Vrij unieke combinatie van producten, erg leuk!

Verbeterpunten of tips

Misschien een track en trace code meesturen in de verzendbevestiging, of ik moet erover heen gelezen hebben


Het Gelders Orkest
10/10

Wij hebben nu al vaker gebruik gemaakt van deze mooie producten en levering, eerst zakelijk maar nu ook privé.

Sterke punten

Klantvriendelijk en persoonlijk contact zo nodig. Maatwerk mogelijk

Verbeterpunten of tips

nee, prima zo


C.L Tseng
2/10

De website was goed en veelbelovend en de bestelling was eenvoudig te plaatsen.
Helaas is de afgesproken levertijd ver overschreden.Dinsdag 09.35 uur besteld en pas zaterdag in de middag...

Sterke punten

Sorry ben zeer teleurgesteld

Verbeterpunten of tips

Zie boven

Reactie Glaasje & Kaasje:

Goedenavond,

Wij vinden het erg spijtig om uw nare ervaring met Glaasje & Kassje te moeten lezen. Het klopt inderdaad dat uw bestelling iets later is verzonden. Echter hebben wij het Champagne-kaaspakket op donderdag 16 nov. verstuurd en is deze op vrijdag 17 nov. niet bezorgd wegens afwezigheid van de bewoonster. Op zaterdag is het pakket bezorgd bij de buurvrouw wegens afwezig. Dit kan helaas gebeuren als het ook een verrassing is. Als uw zus uiteindelijk het pakket pas de maandag erop ontvangt van de buurvrouw, zijn de kazen helaas vergaan, omdat deze waarschijnlijk niet gekoeld zijn bewaard. Wij garanderen, met onze gekoelde schuimdozen met een diepbevoren coolpack, een koelperiode van 36u van onze kazen. Deze tijd is door omstandigheden overschreden.
Wij zullen u natuurlijk een passende tegemoetkoming doen wegens dit ongemak.

U zult van ons een mail ontvangen met onze excuses en verschillende opties voor de tegemoetkoming.

Hopende dat u alsnog een fijne, lekkere beleving van Glaasje en Kaasje zult overhouden.

Met vriendelijke groet,

Matthijs Stelling

Glaasje & Kaasje


Anoniem
8/10

Ik vond het aanbod heel goed aansluiten bij wat ik zocht en de presentatie op de website aantrekkelijk. Omdat ik nog een paar vragen had voordat ik kon bestellen heb ik gebeld. Ik werd heel...

Sterke punten

Persoonlijke betrokkenheid van aanbieder. Mooie producten, goede service.

Verbeterpunten of tips

Ik heb wel wat verbeterpunten voor het bestelproces. Je kunt bijvoorbeeld niet aangeven op welke datum in de toekomst je wilt laten bezorgen. Als je pakket als cadeau wilt laten versturen is het wel prettig als je dat paar dagen van te voren kan doen. De plaats voor aanvullende info is wel goed maar te algemeen. Ik wist niet precies of dat letterlijk zou worden overgenomen op begeleidend schrijven bijvoorbeeld (want handmatige verwerking of geautomatiseerd?). Adres factuur en bezorging is wel mogelijk maar was niet direct zichtbaar. Dus dom van mij maar ja wel potentiële klant dus denk ik dat de website nog wel wat gemakkelijker kan worden worden gemaakt om te voorkomen dat klanten niet afhaken in het bestelproces.


Lisenka
9/10

Ervaring was uitstekend. Mijn bestelling betrof een verjaardagscadeau voor mijn zus. Een ontzettende kaas/wijn liefhebber.

Bestelling was s'avonds geleverd. Iets verlaat. Werd daarover...

Sterke punten

Goede levering. Spullen goed verpakt.
En ik kreeg snel antwoord op mijn mail.

Verbeterpunten of tips

Misschien direct een track en trace nummer mailen.