Eric van Hoof

Geweldige service eerst verschillende stalen gehad iets moois uitgezocht en daarna snel geleverd . Top bedrijf !!!
Echt een aanrader

Gimbrère Advocaten

Snel en direct persoonlijk contact met Tim; ook meteen doorverbonden via collega. Verkeerd geleverd artikel snel hersteld na telefoontje; flexibele en correcte dienstverlening.

snelle reactie

Rick Geuijen

Mooie grasmat, prijs-kwaliteit is top, goede klantenservice en redelijk snelle levering. Stalenpakket vooraf bestellen is erg uitgebreid, waardoor je eenvoudig de beste keuze kunt maken

Rob

Geurneutra korrels. (geur neutraliserende korrels) Snelle levering, geweldig product.
Onze vijf teckeltjes plassen op het kunstgras. Ondanks het spoelen met water, en speciale spray, Biotex...

snelle levering
goed product

Kara

Kunstgras was snel geleverd en precies zoals gevraagd. Kwaliteit van het kunstgras is zeer goed.
Tevens meerdere keren contact gehad met de klantenservice, vriendelijk personeel en bereid om...

Top kwaliteit
Goede service

Jan en Anneke Boerhof

Uitstekende ervaring zoals vermeld hieronder.
Eerste bestelling verliep vlekkeloos en de kwaliteit zowel van het artikel als van de levering(tijd) was uitstekend.
Ook een pluim voor de...

Goed advies.
Snelle levering.
Prijs is ook goed.

Trade shop

Goed en snel geleverd

zeer vriendelijk

anja van horck

Goed en snel geleverd, mooi product.

Daan

Prima en snelle service. Ik had snel een tapijt nodig voor een evenement. Ik heb het telefonisch besteld en gevraagd of er de volgende dag geleverd kon worden. Mijn rol is direct ingepland bij de...

Snelle en adequate service. Goede prijs-kwaliteit!

nee

We werden vriendelijk en professioneel geholpen bij de fabriek. Ook de bezorger was vriendelijk en deskundig. Wanneer bleek dat we materialen misten werd dit meteen opgelost!

Deskundig!