Klantenservice

Frans Lodewijckx

Wij hebben na onderzoek gekozen voor kunstgras van Grasexpert omdat de kwaliteit van het kunstgras ons beviel maar ook de prettige manier van communiceren. Het kunstgras moest op ons balkon komen en... Wij hebben na onderzoek gekozen voor kunstgras van Grasexpert omdat de kwaliteit van het kunstgras ons beviel maar ook de prettige manier van communiceren. Het kunstgras moest op ons balkon komen en er is een medewerker thuis geweest om het balkon in te meten en te bespreken wat de opties waren om het mooi erop te krijgen. Snel na het opmeten werd de duidelijke offerte via mail verstuurd en verzocht om een aanbetaling. Op de dag dat het balkongras geleverd en aangelegd zou worden was er een probleem met de bus die met panne langs de weg stond. Na enkele telefoontjes (ik had een vrije dag opgenomen) heeft men hun planning aangepast en werd de installatie met enkele uren vertraagd als nog uitgevoerd. Alles werd voor het leggen nog even doorgenomen waarbij men openstond voor mijn wensen. Na het leggen werd alles netjes opgeruimd en bleef er geen rommel achter. De medewerkers van Grasexpert waren zeer vriendelijk en hebben keurig werk afgeleverd. Wij kunnen Grasexpert dan ook van harte aanbevelen.

van den Beuken

Er waren tijdens het leggen wat moeilijkheden ten aanzien van de harde leemgrond bij ons in Zuid-Limburg, daarom liep het leggen een aantal dagen uit en werd er een beroep gedaan op onze... Er waren tijdens het leggen wat moeilijkheden ten aanzien van de harde leemgrond bij ons in Zuid-Limburg, daarom liep het leggen een aantal dagen uit en werd er een beroep gedaan op onze flexibiliteit. Desondanks zijn wij zeer tevreden! De klanten service en planning hebben er voor gezorgd dat het gras er voor het weekend in lag en alles netjes was opgeruimd en afgevoerd. Kortom goede service en het eindresultaat is prachtig en dat telt!

Elferink

Prima service en super resultaat

Brandhorst

Snelle en nette levering.

Wim dingeink

Netjes en duidelijk

E. van Lingen

Prettig zaken doen,afspraak is afspraak en zeer tevreden over het eindresultaat.

Van der lugt

Top service

R. Gloudemans

Karen Martens

Positief! Snelle en fijne service!