Klantenservice

Movico

Snelle levering, maken goede afspraken

Samenwerkingsverband Pals-Zuur

Accuraat, goede adviezen over soorten gras (kijk naar de omgeving!) en kantafsluiting. Het perceel was 125 m2 en zeer onregelmatig van vorm, maar heel goed aansluitend gelegd en het resultaat is nog... Accuraat, goede adviezen over soorten gras (kijk naar de omgeving!) en kantafsluiting. Het perceel was 125 m2 en zeer onregelmatig van vorm, maar heel goed aansluitend gelegd en het resultaat is nog mooier dan voorspeld.

Rikkert

Na een beslissende keuze te hebben gemaakt uit het gratis stalenpakket, was helaas ons gras niet leverbaar. Bovenop de Summer Sale kregen we voor hetzelfde bedrag één klasse hoger uit het... Na een beslissende keuze te hebben gemaakt uit het gratis stalenpakket, was helaas ons gras niet leverbaar. Bovenop de Summer Sale kregen we voor hetzelfde bedrag één klasse hoger uit het stalenpakket. Snel en netjes geleverd.
Met een extra keuze variant tussen 200 en 400cm zou een breedte van 300cm voor ons ideaal geweest zijn.

Villa Moncoeur

Hebben kunstgras inclusief leggen voor €9.500,01 bij dit bedrijf gekocht en vooruit-betaald.
Slecht gelegd.
Kunstgras zitten plooien in.
De jongens die het legden zeiden dat die er...
Slecht gelegd.
Kunstgras zitten plooien in.
De jongens die het legden zeiden dat die er met de tijd vanzelf uit zouden zakken, maar het wordt steeds erger.
En het gras ligt praktisch geheel los (blijkbaar ook op de lijm bezuinigd).
Is, blijkt, ook niet in gestrooid waardoor het op zijn plaats zou blijven liggen. Ik had geen idee wat dat was en of dat noodzakelijk was (zij zijn de expert?) en kon dat ook niet controleren.
Daarna met allemaal uitvluchten waarom het zou loslaten (van in 1e instantie extreem weer tot aan te zware belasting, beide niet het geval geweest).
Verschuilen zich achter mensen die er niet meer werken (zowel diegene die het verkocht heeft als de leggers).
Komen afspraken niet na.
Verplaatsen afspraak tot herstel en zeggen dan last minute af.
Schandalig!

Reactie Grasexpert:

Goedendag,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met Grasexpert.
Wij betreuren dat uw ervaring met Grasexpert niet naar wens is. Graag reageer ik inhoudelijk op deze ervaring.
Het...
Goedendag,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met Grasexpert.
Het project kunstgras is eind 2022 naar tevredenheid vanuit beide kanten opgeleverd. Wij ontvingen in Juni 2023 een klacht m.b.t. het kunstgras. De klacht hield in dat het kunstgras los raakte aan de zijdes, waardoor het kunstgras ging plooien. Op basis van de door u opgegeven informatie, hebben wij een datum voor reparatie aan het kunstgras ingepland.
Enkele dagen voordat de reparatie stond gepland, stuitte wij per toeval op video's en foto's op uw Facebook pagina. Op deze video's en foto's is zichtbaar dat er met een shovel op een deel van het kunstgras word gereden (mei 2023), en dat er pallets met zware natuurstenen op het kunstgras zijn geplaatst. Zoals in onze garantie voorwaarden staat beschreven, behoort dit niet tot de garantie van onze producten. Het gebruik van extreem zware materialen is niet geschikt voor het kunstgras. Het op deze manier gebruiken is op eigen risico.
Vandaar dat er is besloten dat wij deze reparatie niet onder onze garantie voorwaarden zullen uitvoeren.
De kwestie m.b.t. het instrooizand is vorig jaar besproken. Hierbij is er voor gekozen om geen instrooizand toe te passen, omdat het kunstgras naast het zwembad lag. Dit is besproken met mijn toenmalige collega en u.
Uiteraard streven wij naar volledige tevredenheid vanuit uw kant. Indien u wenst dat wij de reparatie uitvoeren, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice om hierbij de verdere details te bespreken.
Grasexpert

Petros

We hadden topadvies van Rinke die ons heel goed heeft geholpen en altijd klaar stond voor advies. Het kunstgras is echt van zeer goede kwaliteit en de plaatsers waren echt vakmannen.
Daarbuiten...
Daarbuiten ook allemaal heel aangename mensen :-)

Gera Docter

Fijne service op maat, vriendelijk en behulpzaam personeel

Van Rijsbergen

Alles netjes volgens afspraak.
Super service.
Ze helpen je goed bij alle vragen.
Ook als er problemen voordoen lossen ze dit boven verwachting goed op.

Erg tevreden.

John

Zeer positief , goed advies , snelle levering.

Hans

Prima. Enthousiaste verkoper. Het gras kon al de volgende dag gelegd worden. De legger werkte snel en vakkundig. Heel tevreden!

Familie Mehdaoui

Wij hebben meerdere stalen ontvangen van verschillende winkels. Maar de kunstgras van Grasexpert is niet te vergelijken met andere. Ze leveren super mooie en realistische kunstgras tegen goeie... Wij hebben meerdere stalen ontvangen van verschillende winkels. Maar de kunstgras van Grasexpert is niet te vergelijken met andere. Ze leveren super mooie en realistische kunstgras tegen goeie prijs.

Het allerbelangrijkste is klantvriendelijkheid. Er wordt vrijblijvend ingemeten en advies gegeven aan huis. Eric van Grasexpert heeft ons goed geholpen en geadviseerd. Wist niet dat er nog zulke goeie klantvriendelijkheid bestond, WAUW! Wij hebben vaak om aanpassingen gevraagd en alles wat prima geregeld vanuit Eric. Nogmaals heel veel dank en raad iedereen aan hier te bestellen! Top service die nergens in Nederland te verkrijgen is!