anonymous

1x iets besteld, prima ervaring

Duidelijke informatie over de maten.

Positief

Snelheid tss bestellen en leveren

Liesbeth Terweduwe

Matig

snelle levering

kwaliteit van de materialen is te verbeteren.
hoes was beschadigd en vertoonde tekenen van verduring (niet meer mooi blauw)

Onze ervaring met gipshoes.com is goed. Alleen jammer dat er geen hoezen voor kinderen zijn welke alleen de knie beschermen nu heeft een kind met een probleem aan de knie alleen maar last van de... Onze ervaring met gipshoes.com is goed. Alleen jammer dat er geen hoezen voor kinderen zijn welke alleen de knie beschermen nu heeft een kind met een probleem aan de knie alleen maar last van de voet van de beschermhoes.

Soraya

Vlotte afhandeling!
Ik had blijkbaar per ongeluk 2 maten besteld. Ze belden mij onmiddellijk op om het in orde te maken.
Top!

Jelle de Jong

Duidelijke product beschrijving, snelle levering (in Frankrijk), en een uitstekend product. De gipshoes heeft de vakantie van onze dochter gered nadat ze op de eerste dag haar arm brak. Ze kan (met... Duidelijke product beschrijving, snelle levering (in Frankrijk), en een uitstekend product. De gipshoes heeft de vakantie van onze dochter gered nadat ze op de eerste dag haar arm brak. Ze kan (met beleid) naar hartelust zwemmen in het zwembad en in de zee, het gips blijft helemaal droog.

Levertijd, productomschrijving, kwaliteit van product.

Super goed. Vakantie gered van een jongen die net 3 dagen voor de zomervakantie zijn enkel heeft gebroken op school

snelle service

zou ik niet weten

Nog steeds niks gekregen, morgen vertrekken we weer, dus weg gegooid geld.

F Walter

Ok

een grotere maat (dikkere armomtrek) kan net maar echt niet prettig. Arm wordt afgekneld. En ik snap dat het redelijk strak moet zitten om waterdicht te blijven.

onderhoudstips?

filmpje aandoen