Annettie van Hemert

Snelle keurige levering

product wijkt niet af van het plaatje. mooie kwaliteit

nee, alles volgens wens

Snelle reactie, makkelijke bestelling via website . Maar slechte levering via DPD

Levering via DPD slecht. Kreeg briefje vd DPD in brievenbus dst pakket was afgeleverd bij parcelshop bij mij in de buurt. Dus ik ging het ophalen, maar het was er niet. Ik DPD gebrkd, maar die zeiden dat ik jullie moest bellen... Volgende dag via de site van DPD ineens wijziging in parcelshop ivm technisvhe problemen? Deze winkel zat verder van mijn huis...? Het pakket opgehaald, daarmee ben ik tevreden maar over DPD niet !!!!

Bijzonder positief, snelle respons bij vragen

Bij het doen van de bestelling ging er iets mis met het vastleggen van het aflever adres. Dit werd telefonisch per direct gecorrigeerd

Deurstopper besteld en netjes afgeleverd.

Nee, ging verder normaal

Tip: maak op de bestelsite het makkelijker mogelijk om de te bestellen aantallen te corrigeren. Als je "teveel" hebt besteld moet je opnieuw beginnen om een correcte bestelling te kunnen plaatsen

Leuke website n snelle levering

Ik heb kussens via de website gekocht. Er staat beschreven dat het kussen wit met grijze letters betreft. Toe ik de kussens ontving kwam ik tot de ontdekking dat de achterkant niet grijs of wit was maar beige. Heel onduidelijk dus.

Reactie Gifts & More:

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat de kussens niet aan uw verwachtingen voldoen. We zullen de producttekst aanpassen.

Team Gifts & More

Super !!

snelle levering

Angela

Super mooie, leuke en originele deurstopper. Past perfect in mijn inrichting. Net zo mooi als op de foto.

Levering volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden

Heb het verjaarskado voor een vriendin 7 dagen geleden besteld en het is nog steeds niet binnen. Ik begrijp dat het druk is rond de kerst, maar dit is wel heel lang onderweg.

Geef geen bezorggarantie af als je dat niet kan waar maken.