snelle levering

C Vleesch du Bois

N.v.t

N.v.t

anneke

Snelle bezorging! Hel prettig. Goede communicatie wat betreft levering. Ik had alleen niet goed gekeken Ik dacht dat het een echte plant was maar bleek kunst

misschien duidelijker wat betreft product zie boven

Snel

Annettie van Hemert

Snelle keurige levering

product wijkt niet af van het plaatje. mooie kwaliteit

nee, alles volgens wens

Snelle reactie, makkelijke bestelling via website . Maar slechte levering via DPD

Levering via DPD slecht. Kreeg briefje vd DPD in brievenbus dst pakket was afgeleverd bij parcelshop bij mij in de buurt. Dus ik ging het ophalen, maar het was er niet. Ik DPD gebrkd, maar die zeiden dat ik jullie moest bellen... Volgende dag via de site van DPD ineens wijziging in parcelshop ivm technisvhe problemen? Deze winkel zat verder van mijn huis...? Het pakket opgehaald, daarmee ben ik tevreden maar over DPD niet !!!!

Bijzonder positief, snelle respons bij vragen

Bij het doen van de bestelling ging er iets mis met het vastleggen van het aflever adres. Dit werd telefonisch per direct gecorrigeerd

Deurstopper besteld en netjes afgeleverd.

Nee, ging verder normaal

Tip: maak op de bestelsite het makkelijker mogelijk om de te bestellen aantallen te corrigeren. Als je "teveel" hebt besteld moet je opnieuw beginnen om een correcte bestelling te kunnen plaatsen

Leuke website n snelle levering

Ik heb kussens via de website gekocht. Er staat beschreven dat het kussen wit met grijze letters betreft. Toe ik de kussens ontving kwam ik tot de ontdekking dat de achterkant niet grijs of wit was maar beige. Heel onduidelijk dus.

Reactie Gifts & More:

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat de kussens niet aan uw verwachtingen voldoen. We zullen de producttekst aanpassen.

Team Gifts & More