Half kussen canvas hond chihuahua besteld. Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en klantvriendelijke levering!

Tip: mogelijkheid aanbieden op de internetsite voor ophaal bij een ophaalpunt van DPD.

Reactie Gifts & More:

Bedankt voor je review en feedback. De mogelijkheid om op een dpd afhaalpunt af te halen hopen wij zeer binnenkort te implementeren op de website.

a Puts

Goede en snelle service

het juiste product en afbeelding, wat op de site staat.

Niets aan of op te merken

E Schijffelen

Product komt overeen met mijn verwachtingen daar van,goed verpakt

Gelukkig was het kleedje niet op gerold en in een koker gestopt voor verzending, perfect

Misschien dat jullie de vervoerder er op kunnen wijzen dat deze bij de track & trace een te verwachte bezorgtijd vermeld.
Zodat je niet de hele dag hoeft thuis te blijven

Reactie Gifts & More:

Bedankt voor je review. Voor de zaterdag levering heeft dpd inderdaad geen track and trace. Doordeweeks hebben zij dat wel. DPD geeft aan dat ze dit in de planning hebben om aan te passen. Mocht je nog vragen hebben schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Berry hoeve

Super snel geleverd en uitstekend product voor goede orijs

Linda

Top! Snelle levering!

Direct handelen nav mijn vraag, super snelle levering

Yvonne

Ik heb nu een uitzonderlijke goede ervaring opgedaan!

Gemak van bestellen.
Snelle levering en uitstekend verzorgd.

Vos

De levering is oké, maar de kwaliteit in verhouding met prijs valt erg tegen. Jammer als je retour wilt sturen dat er hoge verzendkosten bij komen. Het product was op de foto vele malen mooier dan...

Snellere communicatie

Reactie Gifts & More:

Bedankt voor je feedback. Wij zullen de retourkosten en reactie snelheid op email onder de loep nemen. Onze excuses voor het ongemak en mochten wij nog wat voor je kunnen betekenen schroom dan niet contact met ons op te nemen via email of per telefoon.

Geen specifieke punten