Jan I

Ik heb een cadeaukaart van € 75,00 om ergens te kunnen eten. Nergens op de site van Gift for You is te zien welke restaurants aangesloten zijn. Als je kijkt op de info bij de voucher, dan kom ik in...

Voor een reactie van de klantenservice moet je 5 dagen wachten !!!! Dat past toch niet meer in deze tijd. Ze zullen wel overstelpt worden met klachten over een nutteloze kaart.

Beste Jan Immel,

Bedankt voor uw review.

Graag zouden wij samen met u een geschikte locatie zoeken.
Wij hebben u de uitleg gestuurd, hoe u de locaties kunt zien die met uw bon meedoen.
Dit staat ook op uw voucher vermeld, mocht u toch vragen hebben ontvangen wij graag een reactie op de mail.

Zodat wij met u mee kunnen kijken.

Lisa W

Ik kan met geen mogelijkheid de Vrije Keuze Classic Voucher niet activeren. geldig tot 24-2-2019
u bent telefonisch niet bereikbaar

wacht op uw reactie

Beste Lisa Willemsen,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben op uw mail gereageerd, zoals op onze website vermeld zult u zien dat wij in de pauze tussen 12:30 uur en 13:15 uur niet bereikbaar zijn.
Aan de tijd van uw mail en tijd van deze review te zien is dat de reden waarom wij er niet waren.

marion

We hebben als huwelijks cadeau bon twv €150 gehad. We willen graag in utrecht of amsterdam een luxe overnachting. Is helaas niet mogelijk. In utrecht alleen stay okay hotel.

Beste Marion van Keulen,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben u een mail gestuurd zodat wij samen met u kunnen meekijken naar een geschikte locatie.
Er zijn namelijk wel locaties die deelnemen in deze plaatsen.

Patricia Willard

Zo zo slecht hier heb ik een bon van 150 maar een jaar geldig hier in Hilversum is alleen de chinees en Japanner die meedoen ik moet hem verdomme omruilen met een andere want heb ook nog eens de...

Een dikke nul de site is ook onoverzichtelijk etc

Beste Patricia Willard,

Bedankt voor uw review.

Wij hadden u graag verder gelopen, als u een bon heeft van €150,- heeft u waarschijnlijk een open waarde kaart waarmee u alles van onze website kunnen kiezen.
Graag zou ik u verder helpen, zou u het kaartnummer kunnen mailen naar: Service@giftforyou.nl. Dan kan ik samen met u een geschikte belevenis zoeken, die past bij uw wens.

met vriendelijke groet,

Bol

Alles ingevuld en aangeklikt op eten en drinken. Maar kom niet verder.
Eten en drinken en prijs geopend, maar er komen geen restaurant naar boven.

Nvt

Beste heer Bol,

Bedankt voor uw review.

Wij zullen u een mail sturen met de gegevens die wij nodig hebben om u te kunnen helpen.
Als u daarom zou willen reageren met de gevraagde gegevens, kunnen wij u de uitleg sturen hoe u de kaart kunt verzilveren en u adviseren over de locaties die meedoen.

J.A.B.

Vreselijk als je zo een kaart krijgt. In ons geval (hapje eten) maar bij 1 restaurant in Haarlem inwisselbaar dat bovendien ver buiten het centrum ligt. Kost je altijd geld; je kunt zelden bedrag...

Beste Han Berghuis,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben uw feedback bekeken en zien dat er met het hapje eten voor twee inderdaad maar één locatie meedoet in Haarlem. Wij bieden daarom altijd aan om gratis om te ruilen zodat de keuze meteen een stuk groter wordt. Als er vervolgens voor bijvoorbeeld Lunch voor twee was gekozen (gelijke prijs) waren er al 6 locaties waarvan 5 in het centrum te kiezen.

Wij bieden een beleveniscadeau aan, dit is een ander concept als een kortingskaart.
Er wordt een arrangement aangeboden van zeker €19,- dat is bij de locatie in Haarlem voor het hapje eten voor twee een hoofdgerecht per persoon.

Servicedesk GiftForYou

Dit lijkt mij iets voor koning klant

fantastisch zou ik ook doen al je mensen wil oplichten

Beste Peter van Drunen,

Bedankt voor uw review.

Graag zouden wij uw feedback willen behandelen alleen is ons niet helemaal duidelijk wat uw vraag is.

wij horen graag van u.

N. van Osch

Vrijdag 26 oktober ben ik met een vriendin naar restaurant Alfreds Diner in Alphen aan den Rijn geweest om de High Tea voucher voor 2 personen van Gift for you te verzilveren. De Gift for You kaart...

Op 28 oktober een email gestuurd. Geen bevestiging ontvangen. 28 oktober een aantal keren geprobeerd te bellen. Werd niet opgenomen. Een mail gestuurd.
30 oktober weer gebeld. Zij hadden de klacht ontvangen. Tot op heden niets gehoord.
Klantvriendelijkheid: geen klantvriendelijkheid.

Beste Nelleke van Osch,

Bedankt voor uw review.

Helaas zijn wij er niet aan toegekomen om u vraag eerder te behandelen.
Wij werken dat ook met het systeem first in, first out.
Om het moment dat er vervolgens weer wordt gereageerd krijgt de mail weer de status nieuw.

Wij vinden het vervelend dat u het arrangement niet heeft ervaren zoals verwacht.
Inmiddels hebben wij een reactie gestuurd op uw mail en hopen het via deze weg met u op te lossen.

Wilco

Zeer slecht bon. Na een half jaar geeft dezeal aan niet geldig te zijn.
Nooit een bon van kopen

Niet bereikbaar

Beste Wilco van den Bos,

Bedankt voor uw review.

Graag ontvangen wij de gegevens van uw kaart zodat wij kunnen bekijken wat er aan de hand is met uw code.
De minimale lengte van onze cadeaubonnen is namelijk 1 jaar.
Dus de code zou nooit naar aan half jaar een ongeldige code kunnen aangeven.
Tenzij de code bij aankoop niet goed geactiveerd is.

Zou u de kaartgegevens kunnen sturen naar: Service@giftforyou.nl

Zodat wij hiernaar kunnen kijken en u een passende oplossing kunnen bieden.

Sarah

Bon is maar een jaar geldig en bijna nergens te besteden. De locaties die meedoen geven telefonisch al aan dat ze reserveringen via Giftforyou niet altijd kunnen aannemen. (wellicht doordeweeks rond...

Onsympathiek.

Beste Sarah Gerritse,

Bedankt voor uw review.

Graag ontvangen wij uw gegevens van de kaart zodat wij samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Wij kunnen dan ook kijken wat voor bon u heeft en beter advies geven.
Mocht u dit prettig vinden kunnen wij eventueel ook voor u een reservering maken.

Zou kunt de kaartgegevens sturen naar: service@giftforyou.nl, zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.