A zwart

Het concept lijkt leuk maar het is zeer lastig boeken; overnachtingen zijn niet mogelijk in de weekenden of hoog seizoen, bij geen van de hotels die wij belden. De eerste mogelijkheid om in een...

Geen ze reageren niet

Pieter

Waardeloze procedure om je gift card te verzilveren. Bedoeld om je te ontmoedigen? Een week voor je een 18-cijferige code ontvangt... daarna weer de site op om uit de zeer beperkte keuze iets te...

Ontmoedigend. De autoreply op mijn klacht: Vijf dagen voor reactie - is al heel lang. Als je nog een mail stuurt word je gewaarschuwd, kom je weer onderaan de stapel. En de vijf dagen? Hey duurt momenteel helaas langer...

Beste Janet van de Bunt,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben uw Choices Premium cadeau gecontroleerd en zien dat deze het gewoon zou moeten doen. Wij geven inderdaad aan dat het wat langer zou kunnen duren.
Dat is fijn omdat de consument dan rekening kan houden met een eventueel latere reactie.
Mocht dit niet naar wens zijn, en het heeft meer spoed is er natuurlijk altijd de mogelijkheid telefonisch contact op te nemen.

Wij zullen nog even reageren op de mail om uw vraag op te lossen.

Hanneke Boere

Ik heb een gift for you voor een rondvaart naar Kinderdijk.
Nu blijkt mijn kaart half maart te verlopen en de rederij is dan nog niet open, dus kan ik niet boeken. Ik wil de gift for you...

geen reactie

Beste Hanneke Boere,

Bedankt voor uw review.

U heeft op 6 december 2018 om 8:30 een reactie van onze servicedesk ontvangen met de vraag of u het kaartnummer kunt toezenden.
Zonder het 19 cijferige nummer kunnen wij helaas uw kaart niet omruilen.

Na deze reactie hebben wij helaas niks meer van u vernomen.
Mocht u reageren op deze mail, kunnen wij het zo spoedig mogelijk voor u in orde maken.

Lekkerbek

Gegeten in houten niet goed klacht ingediend. Reactie stuur code binnen 14 dagen bericht van gift for you schreef men Da5 was 18 oktober 2018 nu nog geen reactie is nu 2019

Zeer slecht zowel van luncheigenaar als can gift for you

Beste mevrouw,

Helaas kunnen wij uw vraag/klacht niet vinden op het mailadres waaruit u deze review stuurt.
Is het mogelijk uw klacht nogmaals toe te zenden naar service@giftforyou.nl.

Wij horen graag van u.

GiftForYou

James

Let op mensen: Giftforyou is nu Wonderbox geworden. Zelfde bedrijf onder een andere naam!!

Slecht, asociale telefoniste.

Beste Tunis Ajack,

Bedankt voor uw review.

Wat is uw vraag precies, en met wie heeft u gesproken en wanneer?
De enige vraag die wij van u kunnen vinden is of u het domein restaurantcadeau.nl van ons kunt overnemen. Waarna u een reactie van mijn collega heeft gekregen dat dit niet mogelijk is.

Graag ontvangen wij uw vraag, zodat wij dit spoedig mogelijk kunnen oplossen met u.

GiftForYou

Nelado

Ik probeer al de hele tijd een reservering te maken, maar dit luktbniet als ik bel , zijn ze nu ivm met de feestdagen niet bereikbaar. Op de mail wordt niet gereageerd.
Wilde een reservering...

Niet van toepassing geen respons

Beste heer Lammedoezie,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben inmiddels het E-ticket voor u aangemaakt.
Voor de gewenste locatie, met het ticket kunt u contact zoeken op een reservering te maken.

Wij wensen u een fijne belevenis toe.

Sander

De bonnen zijn slechts heel kort geldig. Dit moet je iemand niet aandoen. 2 bonnen die beide nu waardeloos zijn. Het is beter om een bon te kiezen die veel langer geldig blijft.

Geen persoonlijk contact gehad.

Antoni

Wat een slecht kado!! Hoeze is de bon slechts één jaar geldig???!!!
Daar waar andere bonnen onbeperkt of 3jaar geldig zijn is de bon van Gift for you slechts een jaar geldig.
Het goede...

Jolijn

Ik zou het fijn vinden als jullie mijn email adres van deze site verwijderen, ook al zo iets! Zo ga je niet om met je klantgegevens.

ik heb zondag met jullie gemaild, met een ander...

Heel vermoeiend, vaak gevraagd om te bellen, maar dat doen ze niet, mailen duurt ook in andere periodes heel erg lang, niet alleen in december.

Willemien

Een Gift for you cheque ontvangen van mijn vrienden voor mijn verjaardag maar wat een drama! Mijn keuze herkent de code niet (erg vreemd want ik heb wel de waarde van de cheque kunnen opvragen) En...