8.3/10

Nick

Over het algemeen tevreden, enkele werkpunten. Voor herhaling vatbaar.

+ Competitieve prijzen
+ Geen verzendkosten vanaf €35 (€75 België en €200 Frankrijk)
+ Snelle klantenservice

± Productbeschrijvingen en voorraad soms niet correct

- Geen account/favorietenlijst/bestelhistorie mogelijk
- Zending vertraagd zonder verdere informatie

Sharon

Ik heb op vrijdag 10-08 voor 20.30 uur mijn bestelling gedaan, maar nog niets ontvangen op maandag 13-08. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik het zaterdag binnen zou hebben, daarom heb ik het bij...

Informatie over latere levering ivm vakantie of wat dan ook duidelijk vermelden

Prima producten (NOW voedingssuplementen) en uitstekende levering

Duidelijke informatie, zowel via de site als via email over de levering

nee

Anita Dingemans

Goede ervaring,snelle levering.

Prijzen zijn veel beter dan bij andere bedrijven.

Heb nu een nadeel meegemaakt, verblijf ivm verkocht huis en nieuw huis nog niet klaar voor 6 maanden op een vakantiepark en tot mijn verbazing kan ik geen pakketjes laten bezorgen bij een PostNL agentschap in de huidige verblijfplaats terwijl ik van andere bedrijven het hier wel kan laten bezorgen. Moet het nu bij familie laten bezorgen die helemaal niet in deze omgeving wonen. Vind dat dit beter kan.

Henk

Afleveren duurde erg lsng, ondanks dat stond aangeheven dat het product op voorraad was!

Datum van gebruik was erg lang, dus lang te gebruiken

Sneller afleveren

Manuela Van Etten

Ik heb hier nu een paar keer besteld. Prettige site, snel en makkelijk te bestellen en te betalen en een snelle levering. Producten worden keurig geleverd. En mocht er iets zijn dan is...

De algehele service, klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, uitstekende en snelle levering

Ik kan oprecht geen verbeterpunten bedenken. Ik heb alleen maar een hele goede ervaring met gezondheid-aanbiedingen.nl

anke Huisman

Snelle reactie op vragen. Ze staan altijd klaar met woord , daad en raad. Je hebt het gevoel van klant is koning.

Houden daad bij woord. Bestelling komt altijd op afgesproken tijdstip. Krijg snel reactie op vragen en ook het antwoord is altijd terzake terwijl het niet zakelijk aanvoelt . maw: prettig contact. Zelfs later op de avond! Prima allemaal en heel fijn.

Het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik heb wat problemen met het heen en weer gaan tussen een bestelling in het winkelmandje toevoegen en terugkeren naar de pagina waar ik was gebleven. Maar zoals gezegd...ik ben wat onhandig met dit soort dingen. Verder geen probleem en ook wat mij betreft geen verbeterpunten.

Groot assortiment, goede prijzen

Bij laatste levering, teee producten in een doos gepropt, waardoor een zak met poeder kapot was gegaan. Graag hier beter op letten bij verpakken

Kees

Goede communicatie, producten snel ontvangen

Prima, groot assortiment, goede prijzen, snelle levering, duidelijke website

De prijzen zijn veelal lager dan bij andere aanbieders. Wordt snel geleverd en goed verpakt.

vaak geldt een korting pas bij besteding vanaf 50 euro. Dat is vaak een reden om niet te bestellen en te wachten totdat je meer spullen nodig hebt, maar dan is de korting voorbij...ik begrijp de marketingstrategie;-)
Punten sparen per bestelling voor extra korting ( ongeacht een minimumbedrag) zou een alternatief kunnen zijn.