Lisanne

Alles prima in orde

Snelle levering, netjes verpakt, alles zoals verwacht

Vos

Nadat de bestelde producten waren afgeleverd, bleek dat de doos open geweest was en door PostNL weer dichtgeplakt. Er ontbrak 1 product. Zonder verdere omhaal is het ontbrekende product direct aan... Nadat de bestelde producten waren afgeleverd, bleek dat de doos open geweest was en door PostNL weer dichtgeplakt. Er ontbrak 1 product. Zonder verdere omhaal is het ontbrekende product direct aan ons nageleverd.

Naast de snelle levering, blijkt ook dat de breekbare producten zeer zorgvuldig zijn ingepakt.

Marjo Pas

Blij met verbeterde website m.n. de zoekfunctie. Ook met de huidige vermelding dat een product momenteel niet leverbaar is. Voorheen merkte ik dat pas na de bestelling.

Goede prijs.

Irene Verlinden

Snelle levering en voor een schappelijke prijs!

Overzichtelijke websites.

Moekse 60

Goedkoopste in prijs en snelle service

groot assortiment en lage prijzen

Marjolein

Zeer goed.

Snelle service.

Kees

Ik heb op zaterdag besteld en ik kon de spullen maandag al ophalen bij het postkantoor. Het bestellen ook ging snel en makkelijk. Ik kon kiezen op het bij een postkantoor te laten bezorgen.

snel geleverd

A.L.Tims-Trommelen

Bij de laatste bestelling bleek het bedrag van de bestelling van 35 Euro naar 50 Euro te zijn verhoogd, om een gratis bezorging te garanderen. Bij veel bedrijven is de bezorging altijd gratis! Bij de laatste bestelling bleek het bedrag van de bestelling van 35 Euro naar 50 Euro te zijn verhoogd, om een gratis bezorging te garanderen. Bij veel bedrijven is de bezorging altijd gratis!
Bovendien waren vaak verschillende producten niet voorradig, zoals van Urtekram de bodylotion, rozen en de handcrème no perfume. De Ecover handzeep 1000ml is al geruime tijd niet voorradig.
Jammer!

De voordelig prijzen en de prima bezorging!

Heyligers

altijd goed en alles geleverd

Demet

As a reply to my late delivery comment: it is delivered back to you not to me because of a damaged package and it has never delivered me. And I did not hear anything back since then.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

I'm very sorry about that! I will send you an email so we can solve this matter as soon as possible! Again apologies!