8.3/10

Een door hen gemaakt foutje werd ruimhartig rechtgezet

De belofte volgende dag te leveren is in eerste instantie niet nagekomen.
Voor mij geen probleem en ik neem aan dat dat niet aan het bedrijf ligt.
Toch op letten of niet zo opzichtig reklame maken met de volgende dag te leveren.

Mulder

Ik vond het kleine flesje zo verpakt zwaar overdreven .zo'n grote doos met rotzooi om zo'n klein flesje te versturen .denk ook eens aan het milieu...

nee eigenlijk niet

kleinere verpakking kleinere doos.
betere beschrijving internet.wou boraxpoeder en kreeg korrels.met andere woorden heb ik 20 weggegooid nu.dat vind ik jammer.ik heb al zo weinig .vr grt

R. de Groot

Zeer positief.
Groot assortiment voedingssupplementen. Goeie site en zeer snelle levering!!

Zeer snelle levering en groot assortiment goederen.

Veel keuze en goedkoper

Hele snelle levering, ruim aanbod en netjes verpakt

Houden zo

M de Baat

Zeer goed.

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering . Goede service

Ze hebben scherpe prijzen, dat is de belangrijkste reden. Ik wordt hier goed van op de hoogte gehouden door een van de weinige nieuwsbrieven die ik meestal echt lees/nuttig vind. Een goede...

Zie mijn eerste antwoord

Ik zou als particulier ook graag een account willen kunnen hebben. Nu moet ik steeds mijn gegevens opnieuw invullen. Ander verbeterpunt is dat ik steeds extra moet vragen om breekbare producten breekvrij te verpakken. Deze komen soms gebroken aan. Daar wordt dan wel weer goed op gereageerd en het wordt rechtgezet dmv vervanging. Maar het is toch lastig als je zoiets hebt. Verder vind ik de website soms wat traag met reageren en de zoekfunctie zoekt alleen exacte en hele woorden waardoor je soms iets niet kunt vinden. Tegenwoordig kunnen zoekmachines veel meer aan, misshcien vat deze te updaten eventueel.

Groot assortiment met goede prijzen

Prijs en beschikbaarheid

prijs

Vlotte levering en goede prijs

Vlotte levering

Verstuur medicatie die nog langer houdbaar is! Ik heb 5 doosjes Guarana bested en ontvangen, maar de houdbaarheidsdatum is juli 2018 !!!

Heb ik niets over te melden

nee

Het is niet makkelijk, als je aan het winkelen bent en besluit iets te bestellen, om dan terug te keren naar de pagina waar de actiecode staat vermeld.