8.3/10

Goede ervaring met mooie aanbiedingen/kortingen.

Mooie kortingsbedragen en snelle levering.

Beter-duidelijker vermelden tot welke datum de aanbieding cq. kortingsactie is. Dit wordt onderaan met een sterretje aangegeven, maar is niet overzichtelijk in de aanbieding verwerkt. Helaas alleen maar acties voor een aantal merken per keer. Het zou mooi zijn als er regelmatig een kortingsweek wordt aangeboden voor alle merken. Dan kan je als klant in één keer veel bestellen en hoeft de levering maar één keer plaats te vinden in een groter tijdsbestek: milieu winst! En ook winst voor het bedrijf als er niet steeds kleine pakketten uitgezocht, ingepakt en geleverd moeten worden. De levering is meestal gratis voor de klant, afhankelijk van de hoogte van het bestelde bedrag. Maar kost het bedrijf dus wel leveringskosten.

Anziz

Snelle levering en duidelijke communicatie over producten die niet op voorraad zijn.

Duidelijke communicatie

Goede merken met een mooie prijs

Rikie

Dit was mijn eerste bestelling en deze was snel en correct (uit)geleverd.

Malee

Snelle bevestiging van mijn bestelling en een snelle levering.

Scherpe prijzen

Geen tips

Fijne producten met voordelige prijzen en een hele snelle levering.

Duidelijke website, fijne producten die voordelig geprijsd zijn.

De verzendkosten zijn nu pas vanaf €50,- gratis, dat vind ik wel wat hoog. Zou bijvoorbeeld vanaf €20,- mogen.

F.M.Abdoelrzak

Beter bedrijf is haast ondenkbaar

Bijzonder klantvriendelijk .
Melding van beschadigde artikelen worden zonder verdere eisen ingewilligd en zelfs met extra bonus vergoed.

Ik zou het niet weten.

john

Ik koop mijn vruchtensappen van Luna e Terra bij Gezondheid-aanbiedingen. Ook de conserven van Luna e Terra.

ruime keuze én scherpe prijzen

gratis verzenden pas bij 35 euro, dat is nogal hoog als ik het vergelijk met andere webwinkels. Die hanteren 20 of 25 euro als minimumbedrag voor gratis verzenden.

Op zich ging prima , jammer dat de levering 2 dagen is vertraagd. Maar dat kan overal aan gelegen hebben. Dat is absoluut geen reden om niet meer te bestellen.

Gevonden op internet en een enorme keuze - vriendelijk bedrijf

Hele grote keus

nee, is prima zo