A.L.Tims-Trommelen

Deze week 30 november bestelling geplaatst. Vandaag 5 december pakket ontvangen. Bij navraag bleek het pakket op donderdag nog niet opgehaald door drukte bij tntpost.
Mijn advies:
Als een...
Mijn advies:
Als een pakket na twee dagen nog niet is opgehaald zou het van echte klantvriendelijkheid getuigen de pakketten zelf naar het depot van tnt post te brengen.

Uitgebreide sortering.

Glacial water

Snel geleverd maar ipv leveren in de origele doos van 12 flessen, leveren ze los in een slape doos. Dus moelijker om thuis netjes te bewaren.

Snel geleverd

A

Goed service

Veel diversiteit

Eh Akkerman

Ik heb 02-12 spullen besteld. Zijn nog niet binnen. Daarom kan ik nog niets beoordelen.

Nog niet, nee.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Dank u voor uw review.
In verband met de extreme drukte bij PostNL lopen de zendingen vertraging op.
Dank u voor uw review.
In verband met de extreme drukte bij PostNL lopen de zendingen vertraging op.
Er wordt met man en macht gewerkt door zowel PostNL als door ons om uw bestelling alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Naar verwachting zal PostNL de zending vandaag bij u afleveren.
Excuses voor de vertraging.

Ina

Prima bedrijf om in te kopen

snelle correcte leveringen,en gaat er iets mis wat bijna niet voorkomt wordt het snel in orde gemaakt

Gezond leven

Scherpe prijzen.
Gratis bezorging bij een redelijk bedrag.
Verpakkingen op maat.
Vlotte verzending.

M. v/d IJssel

Ze doen wat ze beloven

roel van dekken

Had bestelling terug gestuurd ivm kapotte doos en er was gelekt in de doos

wel opnieuw de bestelde doos terug gekregen, maar was dezelfde
doos en opnieuw verpakt maar weer beschadigd en nat.

Oudshoorn

Overzichtelijk en snel