Dettie

Bianca

Gezondheid-aanbiedingen levert altijd snel en heeft sterk concurrerende prijzen.

Snelle levering, lage prijzen, groot assortiment met ook veel duurzame producten, prima correspondentie over de bestelling en levering.

Peter

Besteld en niets ontvangen

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Beste Peter, we begrijpen uw beoordeling. Wachten op een pakket is nooit leuk. Door extra drukte bij PostNL zijn er achterstanden ontstaan bij het ophalen en verzenden van de pakketten. Gelukkig is... Beste Peter, we begrijpen uw beoordeling. Wachten op een pakket is nooit leuk. Door extra drukte bij PostNL zijn er achterstanden ontstaan bij het ophalen en verzenden van de pakketten. Gelukkig is dat nu weer verleden tijd, maar dat maakt het helaas niet beter voor uw pakket. Wel fijn dat het pakket uiteindelijk toch bij je bezorgd kon worden. Onze excuses voor de vertraging.

Olly Eijkhina

Ik wacht al een week op mijn bestelling, en het is nog niet bekend wanneer die wordt geleverd!
Dat is de eerste en laatste keer dat is bij Gezondheid-aanbiedingen.nl iets heb besteld!

geen!

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Natuurlijk begrijpen we uw beoordeling. Het is niet leuk om zo lang op het pakket te moeten wachten. Helaas was dit voor ons ook overmacht. We hadden dit ook graag anders gezien. En gelukkig is... Natuurlijk begrijpen we uw beoordeling. Het is niet leuk om zo lang op het pakket te moeten wachten. Helaas was dit voor ons ook overmacht. We hadden dit ook graag anders gezien. En gelukkig is alles op dit moment weer wat genormaliseerd. We hopen in elk geval dat de ontvangen producten u bevallen. En wie weet mogen we ooit laten zien, dat het ook anders kan.

Rita

Prima ervaringen

Er komen mooie aanbiedingen voorbij

J.w.

Snel en goed

Groot assortiment

als iets er niet is dan kan je wachten of geld retour krijgen

Els de Groot

Ik ben al jaren een regelmatige klant. Ik heb ooit jullie adres gekregen van een mesoloog. Veel artikelen en goede service.

Ik weet niet of het bij deze vraag hoort, maar toch een...

Ik weet niet of het bij deze vraag hoort, maar toch een opmerking.
De bestellingen worden in mooie kartonnen doosjes/dozen geleverd, en kunnen hergebruikt worden. Ik heb inmiddels een behoorlijk aantal staan. Zien jullie een mogelijkheid om de kartonnen verpakkingen te hergebruiken?

Aantrekkelijke kortingen en snelle service.

Eva Vos

Zeer correct, goede klantenservice, leveringen niet altijd vlot. Ik bestel wel eens dingen op de site die dan uitverkocht blijken te zijn.

Scherpe prijzen, goede klantenservice, je krijgt keurig bericht als iets niet direct geleverd kan worden en de keuze of je wilt wachten of niet. Groot aanbod!

E. J. van Biene

Heb zeven dagen geleden iets besteld. Heb gisteren eindelijk een track&trace code gekregen. Daarin werd gisteren verteld dat het vandaag wordt bezorgd. Vandaag staat er echter dat het morgen wordt... Heb zeven dagen geleden iets besteld. Heb gisteren eindelijk een track&trace code gekregen. Daarin werd gisteren verteld dat het vandaag wordt bezorgd. Vandaag staat er echter dat het morgen wordt bezorgd, omdat het pakketje nog niet binnen is bij Post NL.
Had het eigenlijk gisteren nodig en dacht dat zes dagen wel lang genoeg zou zijn om dit te regelen anno 2021. Nou, niet dus!!! Laatste keer dat ik hier iets besteld heb!!!

Euh... na goed nadenken en zoeken heb ik niks kunnen vinden.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Wat vervelend dat het pakket te laat bij u binnen is gekomen. Door diverse omstandigheden is het op het ogenblik helaas moeilijk in te schatten wanneer pakketten bij de klant aan komen. Bij navraag... Wat vervelend dat het pakket te laat bij u binnen is gekomen. Door diverse omstandigheden is het op het ogenblik helaas moeilijk in te schatten wanneer pakketten bij de klant aan komen. Bij navraag zullen we daar ook altijd eerlijk over zijn. We proberen klanten hiervan zo goed en zo kwaad als het kan op de hoogte te stellen. Helaas niet zoals we het normaal doen. Maar we doen ons uiterste best de pakketten zo snel mogelijk bij de klant te bezorgen. Helaas is het in dit geval niet gelukt om het op tijd bij u te bezorgen. En dat vinden we echt heel vervelend. We begrijpen dan ook uw beoordeling. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens laten zien dat het ook anders kan. Onze excuses hiervoor.