8.3/10

Kevin Arnold

Top!

Snelle levering.

M Verwey

Alles vanaf de bestelling tot aflevering gebeurd professioneel.

Via de mail wordt je uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Op de site was alleen zichtbaar dat het produkt in voorraad was maar niet uit hoeveel stuks de voorraad bestaat. Dat voorkomt dat je meer besteld dan er voorraad is.

Goede service, kreeg zelf een extra product (gratis) met de vraag of ik dat ok vond..

Heldere dienstverlening, je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

Dienstverlening is ok, maar de website zou wat hipper en overzichtelijker kunnen.

Dik tevreden

Scherpe prijs

Goede ervaring

fijne aanbiedingen en snelle verzending

Goede en snelle service. Duidelijke site

Komen altijd hun afspraken na

Ik zou het niet weten

Heel breed gamma aan producten, ook minder 'algemeen gebruikte'.
Correcte levering, en de producten heel netjes verpakt (glazen flessen bijv.).

Notenpasta's en wat andere in-glas-producten besteld. Helaas bleek bij aankomt dat een van de potten notenpasta (500 gram) compleet aan diggelen lag in de doos. Er waren ook alleen wat luchtzakjes...

Bij het bellen of mijn beschadigde bestelling werd de bestelling zonder problemen kosteloos opnieuw gestuurd. Top!

Het verbeteren/goed opletten op van de verpakking van glazen/breekbare producten. Zorg bijv. dat als je de doos heen en weer beweegt je niets hoort/voelt bewegen en zorg dat er ook tussen de producten bescherming zit, niet alleen bovenop.

Sabine

Groot aanbod, scherpe prijzen en snelle levering. Ik kan niet anders dan tevreden zijn!