Safaa

Twee weken wachten op mijn bestelling tot nu toe niets ontvangen...geen antwoord via telefoon en geen antwoord via email.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Op dit moment is het door extreme drukte in verband met het coronavirus voor ons niet meer mogelijk om de telefoon te beantwoorden en de emails op tijd te beantwoorden. Via de voicemail en social... Op dit moment is het door extreme drukte in verband met het coronavirus voor ons niet meer mogelijk om de telefoon te beantwoorden en de emails op tijd te beantwoorden. Via de voicemail en social media proberen we uit te leggen wat de reden is waarom de leveringen langer duren. Wij werken met man en macht om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en om iedereen antwoord te geven maar we liggen helaas achter. Wij hebben een email naar de klant gestuurd om de status van de bestelling te bespreken. Team Gezondheid-aanbiedingen Droginet

Het is niet netjes om klanten 14 dagen te laten wachten op een bestelling en telefoon en email niet te beantwoorden.
Het is klant onvriendelijk en voelt niet betrouwbaar.
Website en...
Het is klant onvriendelijk en voelt niet betrouwbaar.
Website en levering zijn achteruit gegaan en het corona
probleem staat hier los van.

Slechte service en zich dan verschuilen achter het Corona virus. Al twee weken aan het wachten op producten die op voorraad zouden zijn.
Telefonisch niet bereikbaar. En per mail niet...
Telefonisch niet bereikbaar. En per mail niet bereikbaar. Waarschijnlijk weer zo’n bedrijfje in een achterkamer.
Ik zou deze shop niet aanbevelen.

Goede site, en volgens site producten op voorraad. Niet dus.

DNL

Zeer goed; alles goed verpakt en snel verzonden.

Prijs/kwaliteit; verzending; verpakking

Ik bestel al heel lang producten bij jullie. Vind ze nu minder makkelijk te vinden, minder overzicht. Ook moest ik een dag langer dan normaal op mijn bestelling wachten.

Goede prijs
Je krijgt wat je bestelt

Gerrit van den Brink

Boven verwachtingen goede service.

Duidelijk en snelle levering. Bij retourneren snelle terugbetaling.

Goede prijs en prima ,vlotte levering.

Ati Melissant

Correct

PvdL

Gunstige prijzen, snelle levering, bij klachten goede afhandeling

zie boven

Afgelopen week kwam er een product van u binnen wat niet goed was (oogschaduw) en dat was geen blokje maar een doosje vol poeder wat niet de bedoeling is,1telefoontje en er werd in dezelfde week nog... Afgelopen week kwam er een product van u binnen wat niet goed was (oogschaduw) en dat was geen blokje maar een doosje vol poeder wat niet de bedoeling is,1telefoontje en er werd in dezelfde week nog een nieuwe geleverd TOPPIE, ik koop steeds meer producten bij dit bedrijf

is iets niet goed afgeleverd het wordt zonder problemen opgelost en dat vind ik heel fijn,gelukkig gaat het bijna altijd goed dit was de 2e keer dat er wat kapot was gegaan maar werd zonder... is iets niet goed afgeleverd het wordt zonder problemen opgelost en dat vind ik heel fijn,gelukkig gaat het bijna altijd goed dit was de 2e keer dat er wat kapot was gegaan maar werd zonder problemen snel opgelost,ik beveel dit bedrijf dan ook graag aan,en het wordt altijd snel geleverd.