Snel, goed en gemakkelijk bestellen.

Heel veel keus. Snel in huis.

Een brede keus met snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding. Periodiek ool nog eens extra korting. Veelheid aan natuurlijke en exclusieve producten.

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Snel bezorgd, goed verpakt , leuke kortingen

Voordelig, leuke korting op goede merken.

goede website

Loes

Prima: duidelijke site, veel producten, snelle levering

als boven

John

Prima, snel geleverd ben goed verpakt in stevige doos.

Assortiment is uitgebreid en goede kortingen op producten die ik veel gebruik.

Na 7 jaar trouwe klant te zijn geweest bij het bedrijf in Eibergen, is het bedrijf sinds 1 oktober in handen van Droginet, wat een behoorlijke achteruitgang betekent. Over de overname is overigens... Na 7 jaar trouwe klant te zijn geweest bij het bedrijf in Eibergen, is het bedrijf sinds 1 oktober in handen van Droginet, wat een behoorlijke achteruitgang betekent. Over de overname is overigens geen enkele communicatie geweest. Sindsdien een keer of 5 een bestelling geplaatst, en de leveringsduur is zonder uitzondering steeds maar liefst een week of meer geweest! De levertijd van 1-3 werkdagen maken ze op geen enkele manier waar: het is minimaal het dubbele. Communicatie hierover is beroerd. Je krijgt pas na een aantal dagen (tussen de 2 en 5) bericht dat er een artikel niet voorradig is. Telkens worden andere redenen aangebracht waarom het deze keer "wat langer duurt dan normaal". Er verandert tot nu toe echter niets. Het is leuk dat je 80.000 artikelen kunt bestellen, maar als deze vervolgens niet geleverd worden, heb je er niks aan. Ook de manier waarop dingen verpakt worden, is achteruit gegaan. Deksels van potjes of bijv. hairmousse worden niet vastgeplakt en deze laten soms tijdens de reis los en zwerven los door de doos en gaan kapot. Ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat het bedrijf nog in handen was van Eibergen. Ook toen was de levering niet altijd de volgende werkdag, maar dan tenminste wel altijd de dag daarna, was de communicatie vlot en de verpakking top. Ik heb deze punten herhaaldelijk aangekaart, maar tot nu toe wordt het gegooid op een "toevalligheid" en het niet structureel aangepakt. Ik heb dan ook niet het idee dat er oprecht geluisterd wordt.

Goede website.

Snelheid levering. Luisteren naar klanten. Communicatie. Beter voorraadbeheer, waardoor jullie niet steeds misgrijpen.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Wat vervelend dat u een aantal slechte ervaringen heeft gehad met ons. Helaas hebben wij geen invloed gehad op het verstrekken van informatie over de overname van Gezondheid-aanbiedingen.... Wat vervelend dat u een aantal slechte ervaringen heeft gehad met ons. Helaas hebben wij geen invloed gehad op het verstrekken van informatie over de overname van Gezondheid-aanbiedingen. Natuurlijk wel over het leveren van producten, en wij vinden het dan ook erg vervelend dat uw bestellingen niet op tijd zijn geweest. Er zijn inderdaad een aantal redenen geweest waarom de artikelen niet op tijd geleverd konden worden. Wij doen onze uiterste best om alle bestellingen op tijd te verzenden. Om u tegemoet te komen hebben wij u een email gestuurd met een kleine attentie.

Slechte

Vele producten

Klanten niet misleiden.
Ze geven een korting van 28% aan voor een aantal weekaanbiedingen maar als jij een order wil plaatsen de korting is maar 20%. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik moest 3 stukken kopen om de korting van 28% te hebben

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Goedenavond, wat vervelend dat er een misverstand ontstaan is over het kortingspercentage. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen u een email sturen met een kortingscode, zodat u de... Goedenavond, wat vervelend dat er een misverstand ontstaan is over het kortingspercentage. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen u een email sturen met een kortingscode, zodat u de voedingssupplementen alsnog met een goede korting kunt bestellen. Hartelijke groet, Monique van gezondheid-aanbiedingen.nl.

Teleurgesteld
Teleurgesteld
Na vele jaren positieve ervaringen ben ik nu teleurgesteld door de manier van communicatie en de trage levering. Verhuizing van het bedrijf levert ( begrijpelijk) vertraging op maar ik heb een maand op mijn bestelling moeten wachten.

Groot assortiment, goedkope artikelen.

Breng klanten eerder op de hoogte van vertraging bijvoorbeeld verhuizing of andere omstandigheden. Hiermee creëer je in ieder geval meer begrip en rust, ook voor jezelf als bedrijf.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen! We kunnen alleen maar sorry zeggen inderdaad, bij uw bestelling heeft het wel erg lang geduurd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet gebruikelijk. Om... Goedemiddag, wat vervelend om te lezen! We kunnen alleen maar sorry zeggen inderdaad, bij uw bestelling heeft het wel erg lang geduurd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet gebruikelijk. Om het een beetje goed te maken sturen we u een leuk pakketje toe. Excuses voor de vertraging! Een hele fijne jaarwisseling gewenst!

Hendriks

Afgelopen 2 jaar hadden wij goede ervaringen met het bedrijf in Eibergen, sinds de bestelling en levering door Droginet worden verzorgd gaat alles traag, vaak zijn producten niet op voorraad en... Afgelopen 2 jaar hadden wij goede ervaringen met het bedrijf in Eibergen, sinds de bestelling en levering door Droginet worden verzorgd gaat alles traag, vaak zijn producten niet op voorraad en krijgen we van die gestandaardiseerde uitstel mails. Hier kun je als klant niets mee!

In het verleden prima qua levering, mailcontacten en herstel van eventuele fout(jes).

Reacties van klanten serieus nemen.

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Wat vervelend te lezen! Per 1 oktober heeft de webshop inderdaad een nieuwe eigenaar en is er het één en ander veranderd. Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Dat is omdat we meer dan 80.000... Wat vervelend te lezen! Per 1 oktober heeft de webshop inderdaad een nieuwe eigenaar en is er het één en ander veranderd. Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Dat is omdat we meer dan 80.000 artikelen verkopen die we onmogelijk allemaal zelf ruim op voorraad kunnen hebben. Daarom zijn onze voorraden gelinkt aan onze leveranciers, deze leveren dan als we het zelf niet (voldoende) in huis hebben, de volgende dag aan ons. Bijna altijd gaat dat goed maar het kan wel eens gebeuren dat er toch niet op tijd geleverd kan worden. We zijn daarvoor natuurlijk afhankelijk van verschillende partijen zoals onze leveranciers, koeriers en PostNL b.v. Dreigt er vertraging, stellen we u op tijd op de hoogte zodat u de keuze heeft nog even te wachten of te annuleren. We hopen dat u een beetje kunt wennen aan de soms wat langere levertijd maar natuurlijk ook aan het enorme assortiment en hoge kortingen :-). Hele fijne feestdagen gewenst!