Joyce

Snelle nette levering!

Snel

J. Koroh

Goede prijzen en snelle levering

Goede prijzen en snelle levering!!!

Dettie

Bianca

Gezondheid-aanbiedingen levert altijd snel en heeft sterk concurrerende prijzen.

Snelle levering, lage prijzen, groot assortiment met ook veel duurzame producten, prima correspondentie over de bestelling en levering.

Peter

Besteld en niets ontvangen

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Beste Peter, we begrijpen uw beoordeling. Wachten op een pakket is nooit leuk. Door extra drukte bij PostNL zijn er achterstanden ontstaan bij het ophalen en verzenden van de pakketten. Gelukkig is... Beste Peter, we begrijpen uw beoordeling. Wachten op een pakket is nooit leuk. Door extra drukte bij PostNL zijn er achterstanden ontstaan bij het ophalen en verzenden van de pakketten. Gelukkig is dat nu weer verleden tijd, maar dat maakt het helaas niet beter voor uw pakket. Wel fijn dat het pakket uiteindelijk toch bij je bezorgd kon worden. Onze excuses voor de vertraging.

Olly Eijkhina

Ik wacht al een week op mijn bestelling, en het is nog niet bekend wanneer die wordt geleverd!
Dat is de eerste en laatste keer dat is bij Gezondheid-aanbiedingen.nl iets heb besteld!

geen!

Reactie Gezondheid-aanbiedingen.nl:

Natuurlijk begrijpen we uw beoordeling. Het is niet leuk om zo lang op het pakket te moeten wachten. Helaas was dit voor ons ook overmacht. We hadden dit ook graag anders gezien. En gelukkig is... Natuurlijk begrijpen we uw beoordeling. Het is niet leuk om zo lang op het pakket te moeten wachten. Helaas was dit voor ons ook overmacht. We hadden dit ook graag anders gezien. En gelukkig is alles op dit moment weer wat genormaliseerd. We hopen in elk geval dat de ontvangen producten u bevallen. En wie weet mogen we ooit laten zien, dat het ook anders kan.

Rita

Prima ervaringen

Er komen mooie aanbiedingen voorbij

J.w.

Snel en goed

Groot assortiment

als iets er niet is dan kan je wachten of geld retour krijgen

Els de Groot

Ik ben al jaren een regelmatige klant. Ik heb ooit jullie adres gekregen van een mesoloog. Veel artikelen en goede service.

Ik weet niet of het bij deze vraag hoort, maar toch een...

Ik weet niet of het bij deze vraag hoort, maar toch een opmerking.
De bestellingen worden in mooie kartonnen doosjes/dozen geleverd, en kunnen hergebruikt worden. Ik heb inmiddels een behoorlijk aantal staan. Zien jullie een mogelijkheid om de kartonnen verpakkingen te hergebruiken?

Aantrekkelijke kortingen en snelle service.