9.5/10

Bestel sinds kort mijn producten bij deze leverancier. Snelle levering, overzichtelijke site.

Geen opmerkingen

Goede ervaringen!

Roos carlier

Veel kennis en erg vriendelijk en behulpzaam!

Snelle levering, fijne producten

Prima product, snelle levering

Petra Aben

2 tips: het zit een zeer groot pakket, met een kleinere verpakking past het wellicht door de brievenbus waardoor afhalen bij een verzamelpunt niet meer nodig is. En het product had geen afsluiting. Bij Dermalogica ben ik gewend dat er nog een extra sluiting zit op cremes voor het eerste gebruik. Bij het opendraaien van deze creme was er geen afscherming waardoor het even leek alsof de creme al een keer open was geweest.

Reactie Gezondehuidwinkel:

Hallo Petra,
Dankjewel voor je reactie. Ik zal eens kijken of er een kleinere verpakking is die samen met de Sheer Tint door de brievenbus past. Een oog crème versturen wij nog wel eens in een bubbeltjes envelop. Overigens is het opvulsel in de doos gemaakt van mais, milieuvriendelijk. Maar niet opeten, het smaakt niet lekker 😉
Wat de afscherming betreft: inderdaad is deze niet aanwezig op o.a. de Sheer Tint en oog crèmes.

Marloeke

Ik was op zoek naar een product van dermalogica en ik was heel blij dat jullie dit verkochten! Het is de dagcreme, age smart spf 50. Superfijn product. Andere webwinkels verkopen wel dit merk maar...

Nee :)

Ton Vis

Prima service

Goed.

Iets meer product info, zou welkom zijn.