Judith Luyckx - Cordaan

Getting the picture helpt ons met hun professionele, flexibele, enthousiaste team iedere keer verder door mooie, creatieve oplossingen te bedenken voor onze - soms ingewikkelde - vraagstukken. Getting the picture helpt ons met hun professionele, flexibele, enthousiaste team iedere keer verder door mooie, creatieve oplossingen te bedenken voor onze - soms ingewikkelde - vraagstukken.

In 2018 benaderden wij Paul voor het eerst met de vraag of zijn team ons kon helpen bij het maken van een Jaarverslag nieuwe stijl. We dachten aan een interactieve infographic waarop je in één oogopslag het jaar 2017 van Cordaan kon bekijken. Weg van suffe, duimendikke, papieren jaarverslagen met opsommingen, cijferreeksen en veel blabla. We waren bij GTP/ In60seconds aan het juiste adres! Stapsgewijs werkten we met designers en developers aan een prachtig jaarbeeld. Cordaan kreeg een eigen, kleurrijke, stijlvolle maar speelse beeldtaal, die perfect aansloot bij onze visie en huisstijl. Deze beeldtaal gebruiken we nu voor infogrpahics, animaties en andere projecten.

Ons nieuwste project is een platform voor medewerkers waar zij berichten kunnen delen met alle (6.000) collega's over hoe zij de corona-tijd hebben beleefd. Een eigen social media-kanaal dat vanaf alle devices te benaderen is, waar medewerkers teksten kunnen achterlaten, maar ook foto's en video's kunnen uploaden.

GTP/In60seconds blinkt niet alleen uit in creativiteit, ook hun adviserende, meedenkende rol heeft ons veel gebracht en ervoor gezorgd dat onze ideeën naar een hoger plan werden getild.
Het team is snel van begrip, komt goed tot de kern van soms ingewikkelde materie, en is daarbij benaderbaar en flexibel.

Nieuwsgierig? Dit was ons interactieve, digitale Jaarbeeld van 2018: https://jaarbeeld.cordaan.nl/2018/

Hannes Boeckhout

Cursus Zakelijk Tekenen Online

Winkelstraat.nl

Getting the Picture heeft een fantastische visualisatie van onze bedrijfsstrategie gemaakt. Het team heeft ons enorm geholpen om onze missie, visie en strategie in onze eigen stijl uit te tekenen.... Getting the Picture heeft een fantastische visualisatie van onze bedrijfsstrategie gemaakt. Het team heeft ons enorm geholpen om onze missie, visie en strategie in onze eigen stijl uit te tekenen. Er kan snel worden geschakeld en communicatie verloopt efficient en prettig. Het creatieve team denkt bij elke stap in het proces actief mee om echt een goed eindproduct te leveren. Er is veel ervaring om complexe zaken simpel uit te leggen. Heel erg happy mee!

Bureau voor Duitse Zaken SVB

Prima workshop zakelijk tekenen gehad. Leerzaam en ook goed om wat samen te doen als collega's. Prima eye-opener van de mogelijkheden. Wat je voor een heldere boodschap met wat tips en tricks al... Prima workshop zakelijk tekenen gehad. Leerzaam en ook goed om wat samen te doen als collega's. Prima eye-opener van de mogelijkheden. Wat je voor een heldere boodschap met wat tips en tricks al zelf kan en kunt bedenken.

Manja van der Weit, Gemeente Koggenland

Wij hebben diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van GTP, ze leveren een prachtig product en kunnen snel schakelen! Van het visualiseren van de input van basisschoolleerlingen die zij gaven... Wij hebben diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van GTP, ze leveren een prachtig product en kunnen snel schakelen! Van het visualiseren van de input van basisschoolleerlingen die zij gaven op op vragen van de gemeente, tot het omzetten van een gemeentelijke visie naar mooie en overzichtelijke praatplaten!

Colin - Strategie Consultancy

GTP (Ruud) heeft de gedurende een interactieve workshop met onze klant de gehele dag visueel 'genotuleerd'. Hij deed dit op een manier die precies paste bij de situatie met als resultaat dat wij en... GTP (Ruud) heeft de gedurende een interactieve workshop met onze klant de gehele dag visueel 'genotuleerd'. Hij deed dit op een manier die precies paste bij de situatie met als resultaat dat wij en de klant in een oog op slag konden zien wat de synthese was van de dag. Daarnaast hebben we de tekeningen gebruikt in de write-up van de gehele dag: een mooi aandenken.

Afhandeling, contact etc verliepen allemaal zeer goed, geen enkele op- of aanmerking te geven.

Keep up the good work!

Evelien Mulder - AFAS Software

Super leerzame workshop zakelijk tekenen gevolgd en heel snel, flexibel en vriendelijk contact gelegd.

Gemeente Hoorn

Goed georganiseerde organisatie. We hadden een verzoek voor 6 tekenaars op korte termijn. Zeer tevreden klant!