Get Grib

Wat vind je van het gebruiksgemak van het systeem?
Wat vind je van de ondersteuning die je van Grib krijgt?

Kick'n Studios

Geweldig

Straak XL Samen Fit

Ben net aanraken gekomen bij Get Grib via een kennis van mij en ik zou zeggen ik heb meer vrijheid en overzichtlijg in mijn administratie. Ik heb meer control over mijn diensten aanbod leden ook... Ben net aanraken gekomen bij Get Grib via een kennis van mij en ik zou zeggen ik heb meer vrijheid en overzichtlijg in mijn administratie. Ik heb meer control over mijn diensten aanbod leden ook vinden het gebruiken makkelijk en leuk.

Het is een haat liefde verhouding. Over het algemeen doet het systeem het heel goed, maar soms zitten er echt rare en irritante bugs in.

Goeie Mie gin

Superhandig systeem en altijd bereikbaar voor ondersteuning

Hondenschool Albergen

Fijne app om mee te werken (ik ben niet handig, maar deze app is echt goed te doen). Snel contact met het support team en fijne hulp bij vragen. Ik ben er ontzettend blij mee!

Grib is een heel uitgebreid en prettig systeem. Ideaal voor je ledenadminstratie. En de ondersteuning van het Grib team is echt goed.

Rooftop Kings

Get Grib is voor de ledenadministratie een life saver zeker aan te bevelen.

Meer Dance & Events

Fijne tool om met te werken en mocht er tussen iets misgaan if onduidelijk zijn, is de support erg prettig!

Zero&dance Inc BV

We hebben enkele fouten door moeten geven via de mail. Desondanks zijn wij wel tevreden met Grib.