Bob Hoogstede

Meedenken

Uw ervaring

Ik had een compressorslang met koppelstukken besteld. Hiervoor had ik veel onderzoek gedaan omdat er verschillende koppelstukken bestaan.
Bij levering bleken de koppelstukken die afgebeeld waren op de website niet overeen te komen met de koppelstukken van het geleverde product.
Na contact met gereedschapsmarkt.com werd me beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Dat is keurig gedaan alleen kreeg ik slechts te horen dat mijn constatering juist was. Punt.
Er werd me geen oplossing voor het probleem geboden ondaks dat dit toch écht door Gereedschaps.com veroorzaakt is.
Een gemiste kans.

Jaap

Levering pakket

Uw ervaring

Qua product en levering is er niets mis. Goed product voor een aangename prijs.
De levering via DHL was een ramp. 9 dagen onderweg geweest. Contact met het bedrijf heeft geen respons opgeleverd. Dat viel mij tegen. Qua verzending kan het voor mij wat sneller.
Hoop in de toekomst op dit punt een betere ervaring.

möller

GEREED SCHAP

is prima en goed

H T Hermeling

Uitmuntende administratie.

Uw ervaring

Besteld en betaalde was helaas niet meer leverbaar.
Na belofte het geld zo spoedig mogelijk terug te storten was dat ook binnen twee dagen weer op mijn rekening gestort.
Is wel een anders, hulde.

B. de Boer

Blij met mijn boormachine, precies wat ik zocht.

Thomassen

Kwaliteit gereedschap

Uw ervaring

Ik vind de kwaliteit van het gereedschap maar matig Had mij daar meer van vorgesteld

f.bertelink

Hebben het tv als bijzonder ervaren zo correct en snel de goederen zijn geleverd. Dank daarvoor

Uitstekend en correct geleverd

charles

Snelle correcte levering

Uw ervaring

Alles prima aangeleverd en goed verpakt.

van Ommen vo-tec

snel en correct