Félix Pruzan

Snelle en correcte levering. Misschien één klein verbeteringspuntje, het blik handzeep zat los verpakt in een doos, waardoor deze kon schuiven en hierdoor was de bodem wat verzakt, maar dit is geen... Snelle en correcte levering. Misschien één klein verbeteringspuntje, het blik handzeep zat los verpakt in een doos, waardoor deze kon schuiven en hierdoor was de bodem wat verzakt, maar dit is geen echt probleem. Wel goed verpakt rond het deksel dat dit niet zou lekken

Frank

Prima, snelle levering

Garage Ks

Geen opmerkingen .
Levering mooi op tijd .

Johan Vanrutten

Zeer tevrede en goede prijzen

Gilbert De Valck

Ik ben tevreden over het product en de communicatie hierover.

Rob Henneman

24-05-2020 bestel datum 1200044630,
04-06-2020 eindelijk een bericht dat het opgestuurd wordt of is via DPD
07-06-2020 nog steeds geen bericht wanneer het geleverd wordt of een Track...
24-05-2020 bestel datum 1200044630,
04-06-2020 eindelijk een bericht dat het opgestuurd wordt of is via DPD
07-06-2020 nog steeds geen bericht wanneer het geleverd wordt of een Track & Trace code
Het is niet acceptabel om straks bijna 3 weken te moeten wachten op een paar schuurschijfjes.
Uit frustratie de schuurschijven ook maar bij een ander besteld, geleverd binnen 24 uur.
zo kan het dus ook voor een paar euro meer.

Reactie Gereedschapskofferland:

Dag Rob,
Dag Rob,
De artikelen die je had besteld waren niet op voorraad en zijn besteld bij Metabo. Daar heeft het jammer genoeg redelijk lang geduurd voor wij de bestelde artikelen binnen kregen. Uiteindelijk hebben wij deze op 4 juni kunnen vesturen met DPD:
Deze is inmiddels op het depot en verwacht ik vandaag/uiterlijk morgen alsnog geleverd.
Uiteraard onze exces. Wij streven sowieso naar een snellere levertijd, maar door de huidige situatie staan veel levertijden en bezorgers onder druk.
Groet,
Toolprof.nl

ad verhagen

Tevreden en geen advies

ad verhagen

Tevreden en geen advies

Gert-Jan Boermans

Niet echt, heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Reactie Gereedschapskofferland:

Beste,
Beste,
Ik zie dat uw bestelling op 06/06 uiteindelijk is afgeleverd door DPD. Zoals u in de Track&Trace ook kon zien hebben wij deze meteen de eerst volgende werkdag na datum van bestellen verzonden (02/06). De vertraging is dan ook bij DPD opgelopen.
Uiteraard onze excuses. De huidige crisis en feestdag op 1 juni heeft hier hoogstwaarschijnlijk de vertraging opgeleverd !
Groeten,
Toolprof.nl

Theo Van westerop

Dit is de eerste keer en dat is super gegaan