AB

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering

Dennis

4 juni iets besteld niets meer van gehoord

Tamara

Goede werkkleding, maar beetje jammer dat in de bestelling geen retourformulier zit of een pakbon. Zeker nu ik het wil retourneren en moet ik maandag weer jullie bellen. Dit is wel een verbeter... Goede werkkleding, maar beetje jammer dat in de bestelling geen retourformulier zit of een pakbon. Zeker nu ik het wil retourneren en moet ik maandag weer jullie bellen. Dit is wel een verbeter punt voor jullie!

Ruud Mantz

Duurder dan de rest en zeer slechte levering.

Vandaag besteld morgen in huis.. inmiddels bijna een week verder en nog niets gezien.

Reactie Gereedschapskofferland:

Beste,
Uw bestelling is afgelopen vrijdag naar u verstuurd:
Het blijkt dat DPD het adres niet zou kunnen vinden of dat deze...
Beste,
Uw bestelling is afgelopen vrijdag naar u verstuurd:
Het blijkt dat DPD het adres niet zou kunnen vinden of dat deze onjuist is.
Wij hebben in ons systeem Baarsstraat 39 3 van u doorgekregen.
We zullen contact opnemen met DPD om te zorgen dat zij het pakket zo spoedig mogelijk alsnog bij u gaan bezorgen.
Excuses.
Groet,
Toolprof.nl

R van Steenbergen

Redelijk positief,na een negatieve feedback toch nog een pakketje,na opening bleek dat niet alles was geleverd,had daar geen bericht van ontvangen.

Reactie Gereedschapskofferland:

Goedenavond,
Goedenavond,
Ik zie nu inderdaad dat er vandaag nog een nalevering naar u verstuurd zal worden. Dit omdat er op het moment van uw bestelling maar twee stuks op voorraad waren. Vandaag is er nieuwe voorraad bij gekomen en is uw bestelling alsnog volledig verstuurd.
Je kan de bestelling volgen via deze link;
Deze zal later vanavond/vannacht actief worden.
Excuses.
Groet,
Toolprof.nl

Evelien

Goede site, prima prijs/kwaliteit verhouding.

marleen

Zeer tevreden

Wil van Aert

Ik Ben tevreden

Peter Doyle

Was op zoek naar een selectie schroeven, kwam er niet uit omdat de productinformatie gering was, even gebeld een 2 minuten later was ik al geholpen! Mooie zo.

Lianne

Goede producten ontvangen. Fijn contact, snelle reactie.