2013 beoordelingen

2013 Reviews

MarcVH

Beste, via 'Beslist.be' hebben wij bij u een bestelling geplaatst nl. Valdorpel Elle - 1000 mm. Op de website én op de bestellingspagina stond de volledige valdorpel afgebeeld. Bij de levering komen wij tot de vaststelling dat wij enkel de cassette voor de valdorpel ontvangen hebben. De informatie was niet correct. Wij hadden ook nog graag het binnenwerk (dus de eigenlijke valdorpel) voor de cassette gehad, want met de cassette alleen kunnen we niets doen... Breedte van de deur : 780 mm. Hoe kunnen wij dit regelen a.u.b. ?

Marc Van Huffel

Reactie Gereedschapskofferland:

Goedemorgen,

We sturen je een mail naar aanleiding van deze feedback.

Groet,
Toolprof.nl

Jol

Ja ,geen verbeterpunten

Jan

Snelheid van leveren kan veel beter

HRP

Alles is super verlopen, hoewel ik er niet veel vertrouwen in had vlak na de bestelling. Ik kreeg geen mail of dergelijks met een bevestiging van de bestelling. Dat had ik wel verwacht. Voor de... Alles is super verlopen, hoewel ik er niet veel vertrouwen in had vlak na de bestelling. Ik kreeg geen mail of dergelijks met een bevestiging van de bestelling. Dat had ik wel verwacht. Voor de rest = top

Hoorn

Tot nu toe niet tevreden. We hebben het pakket nog niet ontvangen

Reactie Gereedschapskofferland:

Beste klant, Ik zie inderdaad dat het DPD niet lukt om het pakket af te leveren. Ik vrees dat deze retour naar ons zal komen. We zullen per mail contact met je opnemen over de verdere... Beste klant, Ik zie inderdaad dat het DPD niet lukt om het pakket af te leveren. Ik vrees dat deze retour naar ons zal komen. We zullen per mail contact met je opnemen over de verdere procedure. Groet, Toolprof.nl