Agaath stomphorst

Duidelijke website, super snelle levering. en het product was precies wat we er van verwacht hebben.

snelle levering

1x iets gekocht, misschien een volgende x weer als het assortiment biedt wat ik hebben wil tegen een schappelijke prijs.

snelle levering, voor 15:00H besteld de andere dag in huis.

nog niet, misschien in de toekomst

Ron

Snelle levering, goed verpakt, redelijke prijzen.

Helaas was de informatie op de website niet optimaal.
Ik was op zoek naar het oude model Fein multitool en na zoeken op het internet kwam ik bij gereedschapskist.nl uit.
een foto van het oude model Fein (dus niet het nieuwe model met starlock koppeling).
Dus ik bestellen en direct betaald, krijg ik toch het nieuwe model met starlock thuisgestuurd.
Mooi zouden velen van u denken, maar niet voor mij.
Het nieuwe starlock systeem is een beschermd patent/octrooi dus andere fabrikanten mogen geen veel goedkopere zaagjes en dergelijke namaken.
conclusie is dat ik nu bijna dagelijks nieuwe zaagjes moet kopen die gemiddeld €15,- per stuk zijn.
Terwijl ik van workmann(Action) 5 zaagjes voor €5,99 koop, maar die passen dus niet op het nieuwe model.

Veel keuze en snelle levering

Ik zou u omgekeerd willen vragen wat uw ervaringen zijn met mij als uw klant?

Svp. Stoppen met het sturen van dit soort onderzoeken, vooral omdat ik mijn product nog niet eens in huis heb!!!

Prima service. Bestelde werkschoenen waren te klein, konden makkelijk tegen een ander paar ingeruild worden waarop het verschil in factuurbedrag netjes werd verrekend.

Snelle service.

Geen.

Dirk Dierckx

ZEER GOEDE ERVARING

ZEER GOEDE PRIJS , GEEN VERZENDKOSTEN , CORRECTE EN SNELLE LEVERING !

Robert

Goede communicatie, snelle levering.

Adrie Flipse Graphic Support BV

Makkelijk te bestellen via Internet en snel geleverd. Dit bedrijf is zeer zeker aan te bevelen.?

Snelle levering !

Nee, niet nodig alles loopt als een goede motor!

Snelle correcte bestelling

Duidelijk beschrijving