8.5/10

Rob

KWB gereedschapskoffer besteld als cadeau voor gezinslid

Assortiment van kwalitatief goede producten.

Kwaliteitscontrole/ controle op compleetheid door leverancier ;-)

E. Wiskerke

Prima communicatie. Levering keurig op tijd. Ook netjes verpakt.

Product was prima verpakt.

De eerste keer dat ik deze website heb bezocht en iets heb besteld. Prima ervaring

Snelle service

Snelle levertijd

Tonnie Van Pelt

Artikel besteld en volgens afspraak geleverd prima service.

Goede service

Teun van Dijk

Grysport schoenen k=gekocht, deze bleken niet goed, na contact nieuwe schoenen ontvangen van een ander type. het prijsverschil "de nieuwe schoenen waren goedkoper"is niet terug betaald. fijn dat de...

prima garantie

let op prijs verschil, in uw nadeel terug betalen aan klant

Marco Stein

Niet sarcastisch bedoeld: gefeliciteerd met het feit dat het 5 dagen heeft geduurd na de bestelling tot ik het artikel ontvangen had.
Jullie doen blijkbaar niet mee aan de gekte om alles de...

Prima spullen, tegen een lage prijs.
Geen trucs, bij voorbeeld doordat er ineens BTW bijgeteld wordt of idioot hoge verzendkosten.

Ga zo door en doe NIET mee aan de hype om alles de volgende dag te willen bezorgen.
Een tip: adverteer gewoon met iets langere levertijden en vertel de klanten dat er daardoor wordt bespaard op geld en milieu. Dan maak je er een kwaliteitskenmerk van in plaats van een tekortkoming.

ocy point

Ik ben super goed geholpen. en na de bestelling heb ik super snel mijn bestelling ontvangen.

als je vragen ging stellen kreegje gelijk antwoord op je vraag.

stro steigerbouw

Snelle levering en goed overzichtelijk

Groot assortiment

Meer voor steigerbouw

Balder Inc.

Correct

Het betrof hier levering van een assortiment fiber ringetjes. 18 verschillende maten. Het deksel van de doos sluit de verschillende compartimenten niet goed af waardoor de ringetjes door elkaar zaten. Ik heb dus een half uurtje zitten sorteren om dit in orde te maken.
Suggestie: leg een velletje foam op de vakjes en sluit dan het deksel zodat de ringetjes op hun plaats blijven.