Ilyas Ilbasmis

Het is eerste keer ben echt trots w had ik niet verwacht was ook toevallig want ik was op zoek bij De jong vakkleding hoe ik aan jullie site ben gekomen weet ik het nog niet helemaal maar ben ik... Het is eerste keer ben echt trots w had ik niet verwacht was ook toevallig want ik was op zoek bij De jong vakkleding hoe ik aan jullie site ben gekomen weet ik het nog niet helemaal maar ben ik echt helemaal blij want anders had ik het niet zo lang naar me zin gehad het was wat ik wilde daar was ik op zoek dankjewel

Nu ík het weet hoef ik niet meer opzoeken naar een andere bedrijf had ik het van te voren geweten had al jaren? Maar ja ! Je bent nooit te laat!!👍

Dillan Assink

Heb een grote gereedschapskoffer bestelt was binnen 2 dagen binnen

Snelle levering en goed geprijst

M Blom

Eerste bestelling. Correcte afhandeling

Snelle levering, goede communicatie

E.

Netjes en snel verzonden

Mooie gereedsscapskoffer voor een mooie prijs

Marcel H.A. de Kock

Door de onduidelijke foto op de website van de afmetingen van de vakjes in de uittrekladen heb ik het product helaas retour moeten sturen. Niet gevonden wat ik nodig heb en de retourkosten voor... Door de onduidelijke foto op de website van de afmetingen van de vakjes in de uittrekladen heb ik het product helaas retour moeten sturen. Niet gevonden wat ik nodig heb en de retourkosten voor eigen rekening moeten nemen. Jammer, dit had niet gehoeven als er een duidelijker foto was gemaakt én de afmetingen van de vakjes er duidelijke bij vermeld hadden gestaan.

Snelle levering en - na telefonisch contact - makkelijk retou kunnen sturen. Nu nog even afwachten wanneer ik mijn geld terug krijg.

Ronald Tanis

Snelle levering.

Goede producten

Leon

Levering duurde langer dan aangegeven op de website. Hierover werd meteen gemaild. Na ontvangst bleek 1 artikel verkeerd geleverd. Dit werd meteen opgepakt en het ontbrekende artikel is vanaf hun... Levering duurde langer dan aangegeven op de website. Hierover werd meteen gemaild. Na ontvangst bleek 1 artikel verkeerd geleverd. Dit werd meteen opgepakt en het ontbrekende artikel is vanaf hun leverancier direct naar mij gestuurd om tijd te winnen. Verkeerd geleverde artikel hoefde niet retour. Al met al naar tevredenheid opgelost. Ik koop hier gerust weer.

+ punten:
Goed bereikbare klantenservice die meedenkt en de zaak oplost. Groot pluspunt voor een webwinkel! Scherpe prijzen en een groot assortiment.

Verbeterpunten:
Levertijden...
+ punten:

Verbeterpunten:
Levertijden van "voorraad" artikelen blijkt niet altijd te kloppen.
Check bestellingen grondig voor ze het magazijn verlaten.

Arnold van Beusekom

Het artikel kon door omstandigheden niet direct geleverd worden. Goed terug gekoppeld en andere leverdatum aangegeven en on time geleverd.👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾

Indien men hen aan schrijft krijgt men heel snel antwoord. En met snel bedoel ik ook echt snel.

Femke Schrok

Het was er snel. Alleen heb ik de schoenen nu 3 dagen gedragen,maar heb erg pijn aan mijn voeten dus moet helaas andere aan gaan schaffen.

Snelle service

Olof Aerts

DHL had de bezorging verknald. 1 mail en het werd opgelost. Gewoon nieuwe zending verstuurd via post.nl. Zo hoort het!

Goede klanytenservice & bereikbaarheid!