Offerte
Gebruikersgemak
Communicatie

Oudemaas

Heel erg tevreden

Hele goede begeleiding bij hulpvragen
Goede uitleg bij cursus

Hercules Duikbedrijf B.V.

Fijne overzichtelijke tool

Instructie, ondersteuning, overzicht, snelheid

Dick de Jong / Veth Propulsion by Twins Dics

Gereedschapbeheer helpt ons om structuur te brengen in het bijhouden van keuringen en kalibraties van onze gereedschappen.
Op een plaats zijn alle onze certificaten beschikbaar.

Oplossingsgericht, behulpzaam, professioneel.

Nog onvoldoende ervaring om hier op te antwoorden.

Gebr. Meijer Bouwbedrijf B.V.

Wij als Gebr. Meijer Bouwbedrijf zijn erg tevreden over hoe het implementatietraject is verlopen.

De opbouw van het pakket is zo ingericht dat het eenvoudig te gebruiken is.

Het zou fijn zijn als kolommen breder en/of smaller gemaakt kunnen worden. Het zou ook prettig als gemaakte keuzes (filters) vastgehouden worden bij een volgende keer inloggen.

Facilicom Solutins / Breijer

Vriendelijk meedenkend personeel

meedenkend en probleemoplossend

kan ik zo 123 niet bedenken, en als het er is deel ik dat met gereedschapbeheer.nl Daar worden we allemaal beter van

Vandersnoek verantwoord vastgoed onderhoud

Een mooi systeem, prettig in gebruik, overzichtelijk lay out en voldoende mogelijkheden voor het aanmaken van verschillende artikelen. Ook een mogelijkheid om foto's en rapporten van de artikelen... Een mooi systeem, prettig in gebruik, overzichtelijk lay out en voldoende mogelijkheden voor het aanmaken van verschillende artikelen. Ook een mogelijkheid om foto's en rapporten van de artikelen toe te voegen.

het systeem werkt al jaren prima en hebben daardoor weinig contact

geen tips

Bouwbedrijf Jos Vrolijk B.V.

Bouwbedrijf Jos Vrolijk is positief gestemd over de samenwerking met gereedschapbeheer.nl. Wij hebben hierbij een duidelijke training gehad waarbij er nog kleine ongelijkheden aan het licht kwamen.... Bouwbedrijf Jos Vrolijk is positief gestemd over de samenwerking met gereedschapbeheer.nl. Wij hebben hierbij een duidelijke training gehad waarbij er nog kleine ongelijkheden aan het licht kwamen. Gereedschapbeheer.nl is dermate professioneel dat dit gelijk verholpen is en daarna dichtbij betrokken blijft om het invulproces zo foutloos mogelijk te laten verlopen.

Betrokkenheid

Directe communicatie

Den Hartog Riet

We zijn pas kort klant. Tot nu toe vriendelijk en deskundig geholpen. Fijne tool, die ons veel meer controle en inzicht geeft.

Gebruikersvriendelijkheid, doordachte en complete functionaliteit

Wellicht i.v.m. ruime functionaliteit de klant meer meenemen in een gefaseerd stappenplan voor ingebruikname. Het is nu veel om in één keer te doen. Verder moet e.e.a. nog blijken als we er wat... Wellicht i.v.m. ruime functionaliteit de klant meer meenemen in een gefaseerd stappenplan voor ingebruikname. Het is nu veel om in één keer te doen. Verder moet e.e.a. nog blijken als we er wat langer mee werken.

Caspar de Haan

Prima, voorlichting is helder.

Heldere communicatie, korte lijnen

Rubix

Uit jarenlange ervaring is Gereedschapbeheer is een fijne partner om zaken mee te doen.
korte lijnen flexibel en denken graag met je mee opzoek naar oplossingen.

oplossingsgericht

het zou fijn om zelf velden te kunnen toevoegen