Geo-IT

AACO Architectuur

Zeer vlot, en vriendelijk

Provinciebestuur West-Vlaanderen

Na een datum voorgesteld hebben om een migratie uit te voeren van een licentieserver naar een nieuwe server kreeg ik vlot antwoord, samen hebben we vlotjes de voorbereidingen gedaan om problemen te... Na een datum voorgesteld hebben om een migratie uit te voeren van een licentieserver naar een nieuwe server kreeg ik vlot antwoord, samen hebben we vlotjes de voorbereidingen gedaan om problemen te voorkomen tijdens de migratie. De migratie verliep probleemloos in een halfuurtje tijd, Jo heeft een klantvriendelijke en zéér vlotte service geboden waarvoor alle lof !! Hartelijk bedankt.

Peter van Orshoven

Super

EDS Systems bv

Snelle respons ; super adviseur ( Jo)

Aanvraag informatie BIM360, snelle reactie en advies op maat, snelle verwerking prijsvraag - order en indienststelling. Bij wat problemen, zeer snelle interventie van Wim de Winter!

Gemoco NV

Zeer tevreden. Goede opleidingen en uitstekende support!!

Kristof Nooyens

Steeds tevreden over de support van Geo-IT

Zeer vlot en aangenaam.

Ik volgde meerdere opleidingen bij Geo-IT voor het gebruik van Civil 3D. Hierover ben ik zeer enthousiast: duidelijk, helder en gebruiksvriendelijk aangeleerd door Geo-IT.
Daarnaast raadpleeg...
Daarnaast raadpleeg ik het support van Geo-IT wanneer ik met specifieke problemen/vragen zit. Ook hierbij wordt ik goed, en ook snel, geholpen. Waarvoor mijn oprechte dank.