Schouteden l

Goede communicatie, snelle levering

Wat vindt u de sterke punten van Gele Kruis?

Aanbod van veel verschillende merken

Schouteden lisette

Heel slecht

Momenteel geen

Reactie Gele-Kruis.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kunnen we kijken wat er gebeurd is en hoe we dat op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Gele... Beste klant, Bedankt voor uw review. Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kunnen we kijken wat er gebeurd is en hoe we dat op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Gele Kruis

Yo

Prettige website met heel veel produkten

Wat vindt u de sterke punten van Gele Kruis?

Groot assortiment , interessante prijzen en snelle levering

Trappeniers E

Best tevreden met de vlugge afhandeling van de bestelling.

Wat vindt u de sterke punten van Gele Kruis?

Het grote aanbod van produkten en aan aangename Prijzen.

Niet goed

Wat vindt u de sterke punten van Gele Kruis?

geen idee. heb mijn bestelling nog steeds niet. enook geen communicatie

hopmans

Heel slecht

Brigitte

Goede service met vlugge levering en in deze dure tijden op hun goedkopere producten nog een korting kunnen genieten maakt hun nummer 1 om te bestellen

kortingen en vlugge levering

Goed betaalbaar

Goedkoper dan andere drogisterij

A. Bay

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de status

Wat vindt u de sterke punten van Gele Kruis?

Moeilijk vindbare producten zijn te vinden bij gele kruis

anonymous

Fijne zaak. Volgende keer weer hier bestellen

Service