84 Reviews

S. Evers

10/10

’s Avonds uit voorraad besteld, de volgende dag direct geleverd. Vragen werden prima beantwoord, echt topservice!

Ron

8/10

Wij zijn zéér positief. We waren op zoek naar een camera mount voor de DJI Phantom. Deze was voorradig alleen de servo’s nog niet. Ze hielden keurig op de hoogte wanneer de servo’s de servo’s weer... Wij zijn zéér positief. We waren op zoek naar een camera mount voor de DJI Phantom. Deze was voorradig alleen de servo’s nog niet. Ze hielden keurig op de hoogte wanneer de servo’s de servo’s weer op voorraad waren. We hebben toen de bestelling geplaatst welke binnen 24 uur werd geleverd. Daarbij zijn het het een van de beste servo’s (savox digital) die er bij waren geleverd.

Mvg. Ron

Nick

10/10

Zeer snelle response tijd, vriendelijke geholpen met veel kennis van zijn producten. Bestel proces ging ook goed en betrouwbaar.

Bas

10/10

Super, bestelling makkelijk te plaatsen. Na dat de betaling is ontvangen word hij verstuurd en krijg je track code. Netjes en op tijd.

Henk

10/10

Ik heb enkele keren bij dit bedrijf een produkt gekocht. De levering gaat erg snel en de service is adequaat. Op een vraag wordt correct en vlot antwoord gegeven. Ook de aftersale is perfect! Ik heb... Ik heb enkele keren bij dit bedrijf een produkt gekocht. De levering gaat erg snel en de service is adequaat. Op een vraag wordt correct en vlot antwoord gegeven. Ook de aftersale is perfect! Ik heb een goed gevoel hier mijn aankopen te verrichten.

Albert Rijnaars

10/10

Dit is mijn eerste ervaring, maar een hele goeie, de mensen hebben plezier in hun werk en zijn idolaat van hun produkten, Ik ook.