HV

Zeer snelle correcte verwerking van de aankoop.

Beschrijf hier uw ervaring

Levertijd, vrijdagavond laat besteld maar toch op zaterdagmorgen bezorgd.

Marco Van der Meer marcobullylover@hotmail.com

Goed en vriendelijke service

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie adviezen en snelle levering

Jeroen

Zeer duidelijke productinformatie en uitzonderlijk snelle en correcte verzending.

Beschrijf hier uw ervaring

GekOpGadgets.nl : gebruikersvriendelijk met goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruikersvriendelijke site met daarop verrassende gadgets. GekOpGadgets.nl komt de afspraken na en biedt daarnaast goede service. Ik zal hier wel vaker een leuk cadeau bestellen!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne website, goede service, snelle levering

Renik

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Zoekend naar welk type Phantom het beste zou zijn kreeg ik snel en persoonlijk advies. Vanwege vakantie had ik de drone snel nodig en kon deze dezelfde dag nog ophalen, dat is pas topservice!
Ook konden ze nog een extra accu leveren terwijl deze op andere plekken niet meer leverbaar was. Dit is qua vliegtijd erg wenselijk en denk dat ik binnenkort m'n derde accu ga bijbestellen.

Thomas Visch

Geen reactie

Beschrijf hier uw ervaring

Heb hier een GPS antenne besteld, welke kapot aankwam. Op de garantie aanvraag kreeg ik laat bericht. Nu ligt het item al meer dan anderhalve maand ter garantie bij dit bedrijf en krijg al weken geen enkele reactie. Zelfs niet op de vraag of het product ontvangen is.

Het lijkt erop dat die gestopt is met zijn zaken, zonder netjes de boel af te sluiten. Bestel hier voorlopig niks!

Mark,

Lijkt op oplichting

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb vorige week 31-6-2015 spullen besteld voor bijna 500 euro, en heb naar meerder mails, telefoontjes niet vernomen of mogen ontvangen. Heb ze tot morgen 8-6-2015 een deadline gegeven, zo niet doe ik aangifte van oplichting.

Reactie GekOpGadgets.nl:

Producten waren niet op voorraad en dit is ook aan de klant gemeld. Enkele dagen later is de bestelling keurig afgeleverd.

Robotwinkel

Snelle levering top advies!

Beschrijf hier uw ervaring

Via de klantenservice contact gehad en werd hier ook super geholpen! 2 bestellingen geplaatst na elkaar die alsnog zonder extra kosten samen verzonden konden worden, gisteren besteld en de volgende dag werd het ook direct met track & trace thuis afgeleverd. Al met al een super ervaring met deze webshop. :-)

Advanced Carbon Fibre Works B.V.

Top