Isabelle Janssen

Zeer tevreden

José Sangen

Heb zwarte besteld. Helaas waren ze niet zo mooi. Aan de buitenkant plakken. Desalniettemin zien ze in de avond leuk uit

Mirjam Kuiper

Gewoon goed en niet duur

Mirjam Andriessen

Hele positieve ervaring goede overzichtelijke website. Bezorging verliep ook goed. Er was wat vertraging ivm coronacrisis maar werd daarvan goed op de hoogte gehouden. Lampions zijn van prima... Hele positieve ervaring goede overzichtelijke website. Bezorging verliep ook goed. Er was wat vertraging ivm coronacrisis maar werd daarvan goed op de hoogte gehouden. Lampions zijn van prima kwaliteit

Marij Leers

Snelle service

Mireille Roest

Zeer goed. Duidelijke site . Had een beschadiging en die werd goed opgepakt . Netjes opgelost .
En de levering was supersnel

Beste mensen,
Beste mensen,
Vanmiddag is ook onze tweede bestelling op het aangegeven tijdstip goed bezorgd. Een vriendelijke bezorger die zich hield aan de corona eisen. Het pakket bij de deur zetten, aanbellen en een flinke stap terug doen. Helemaal prima! De bestelling ziet er goed uit, dus wij zijn zeer tevreden. Ook toen dat er bij de eerste bestelling iets mis ging (van onze zijde) werd er telefonisch contact gelegd om alles goed te regelen. Dat was klantvriendelijk! Indien nodig zullen wij U bedrijf dan ook zeker aanbevelen. Met vriendelijke groet Herman Verweij.

Makkelijk te bestellen via de website en de volgende dag al in huis!

Ruben

Gemakkelijk besteld, ruim aanbod en snel in huis. Top!