Je aankoop wordt beschermd

Niels

Op donderdag middag besteld en vrijdag middag in huis snelle levering ideaal als ze je de garantie kunnen geven dat het optijd in huis is. Zeker als het gaat om accu´s dan wil je toch snel een...

Karel van Joolen

Varta Blue Dynamic E11 accu 12V 74Ah(20h) 278x175x190x190

Deze accu bestelde ik op vrijdag om 17,15 uur en ontving ik op zaterdag voor de middag ca. 11.00 uur, dus kon ik mijn auto in...

Theo Raes

Zeer positieve ervaring: Overzichtelijke website, goede informatie, makkelijke besteld, snelle juiste levering. Prima voor elkaar!

Erik Kamper

Duidelijke website en de bestelde accu was keurig op tijd binnen en netjes verpakt.

Adri

Duidelijke website, goede concurrerende prijzen en snel geleverd.

versteeg

Keurig en nette snelle service ! zeer tevreden !

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs!
We streven naar perfectie . Wat kunnen we verbeteren om de volgende keer een 10 van u te ontvangen?

Patty Janse

Snelle en correcte afhandeling.
Zéker een aanbeveling waard.

Ieke atsma

Goede en terzake doende telefonische antwoorden op mijn vraag welke Accu te gebruiken, waarna bestelling vlot is afgehandeld en de volgende dag geleverd,klasse.

de Rooij

Op een zeer correcte manier informatie via de telefoon gekregen en vervolgens via de website en nieuwe accu besteld. Keurig op tijd geleverd

rietema

Direkt contact, zeer efficient, gekozen batterij omgeruild voor een ander type, begripvol geen vragen zeer vlot geregeld