De Cuyper Gustaaf

Zeer correct bedrijf. WAAROM elders kopen (?) Als je hier op "ROZEN" zit.

Jos Zon

Goede en duidelijke ondersteuning en advies

Goed advies.
Duidelijk.
Snelle reacties

Wilco

Slecht, maar na 2x klagen toch opgelost.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je review Wilco, we stellen het zeer op prijs.

De kwaliteit van het product was inderdaad onder de maat, dat was ons nog niet opgevallen bij de laatste voorraad. Het product is naar aanleiding van je klacht dan ook direct uit ons assortiment gehaald. Het aankoopbedrag heb je terugontvangen.

Uiteraard zouden we het super tof vinden als je nog eens bij ons wilt bestellen. We doen er alles aan om je tevreden te maken over ons.

Richard

Snelle levering en duidelijke website

Leo Meijers

Top, goede website, overzichtelijk, (ik wist niet dat er zoveel accu's in mijn motor passen...), snel geleverd, zelf een dag eerder dan verwacht, prima site. bij mijn volgende accu ben ik er weer!

A.L. Schonewille

Gister op zondag 14-10-18 een accu besteld. Deze zou volgens de site de 16e s'avonds bezorgd worden... Krijg van morgen een bevestigingsmail dat de accu klaar stond voor verzending en dat hij...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je geweldige review! 😁 Fijn dat we de zo snel een nieuwe 🏍accu hebben kunnen leveren bij je! Veel plezier ervan en tot de volgende keer!

Fortanier

Goede prijs en supersnelle levering op dezelfde dag zonder extra kosten!

Tom

Ik heb een nieuwe accu nodig voor mijn motor. Via Google kwam ik bij dit bedrijf en heb via de chatfunctie wat vragen gesteld. Direct antwoord en de goede info geleverd. Hier ga ik met een goed...

Bern

Snelle levering van de Accu, dit omdat je met de auto anders te lang stil blijft staan. De prijs is gemiddeld , en niet te duur. Dus ben zeer tevreden met de levering en webshop van accudienst!