irene

De motorhoes van Oxford Aquatex (voor binnen en buiten) die ik gekocht had was binnen het jaar helemaal doorgescheurd bij normaal gebruik (zat om mijn motor buiten).

Garantie geldt...

jan niemeijer

Keuze zat

Joep Boxelaar

Duidelijke website, snelle levering, goede ondersteuning via e-mail en product werkt prima.

Marinus de Jong

Kijk, zo doe je dat..!
Vanmorgen rond 09.00 uur aan de hand van mijn autokenteken snel op de website de gewenste accu gevonden, bestelllen is eenvoudig en de accu is om 20.30 afgeleverd.

Marco van der Knaap

Prima! Perfecte website, je vindt zo het juiste product. Snel geleverd, gewoon 100% goed! Zo goed, dat ik een paar dagen later hier ook een accu voor de brommer van m'n zoon heb besteld!

C. Janssen

Zeer aangenaam verrast vanwege hun flexibele en snelle service. šŸ‘Œ
Via Whatsapp contact gehad om de lopende bestelling te wijzigen. Snel antwoord en ze gebeld en het direct zonder...

dissen

Zeer accuraat zijn telefonische afspraak 100% nagekomen.geen gezeur TOP

Theo van den Berg

Overzichtelijke website met goede product informatie. Accu pakket voor scootmobiel gekocht. Zeer snelle levering van dit pakket. Bedrijf is zich terdege bewust van het belang van een snelle levering...

Thinh Trieu

Duidelijk beschrijving, goede klantenservice en heel scherpe prijs. Top!

Leo tiebosch

Smiddags accu besteld en smorgens om 10 uur al geleverd sneller kan haast niet prima service en goed product bedankt