Je aankoop wordt beschermd

Roy Buijs

Geheel volgens de aangegeven tijden geleverd.

Philipe

Snel geleverd alleen jammer bij aflevering er niet gebeld is en dat het voor de deur was achtergelaten

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je leuke positieve review, we stellen dit zeer op prijs!

De koerier mag dit inderdaad niet zomaar doen. We gaan ze hierop aanspreken. Bedankt voor je feedback!

Veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer :D

Guido

Beetje jammer. Accu op op vrijdag besteld ivm levering op zaterdag zodat ik 'm het weekend in de auto kon zetten, maar niemand gezien op zaterdag. Slecht geĆÆnformeerd, niemand wist wanneer het wel...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost!

Nogmaals onze excuses voor de te late levering, dit is niet zoals het zou moeten zijn. We zouden heel graag proactief contact opnemen met onze klanten nadat het verstuurd is. Echter zijn we hiervoor afhankelijk van het systeem bij het externe koeriersbedrijf. En op dit moment is dit technisch niet mogelijk.

Gelukkig komt het niet vaak voor dat een levering vertraagd is. En als het toch gebeurt dan zitten we er bovenop om te zorgen dat het toch goed komt!

Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer.

Henk van den Akker

Kort maar krachtig, perfecte service zowel digitaal als praktisch!

F.H.J. van den Berg

Goed en zeeeeer snel geleverd, samen met de online hulp de juiste accu gevonden

Ronald van den Burg

Echt een top bedrijf. Ik had snel een accu nodig voor onze auto. Wist welk type ik nodig had, maar nog geen ervaring met het bedrijf, dus nog gebeld of hij echt op voorraad was en of hij dan echt de...

Van Heeswijk Opleidingen

In een woord super! Komt afspraak na.

J de haan

Uitstekend geholpen en makkelijke site voor bestelling. Keurig op zaterdag bezorgd. Tel. Beloofde cadeautje , weet niet meer wat het zou zijn, echter nooit ontvangen .

M

Olie besteld op zondagavond maandag in huis Top!

Jan van Doorn

Prima levering !! keurig verpakt !! en snel geleverd !!