JMR Rouwers

Een scooteraccu en bijbehorende oplader besteld. Uiteindelijk bleek oude accu na opladen weer prima te werken.
Zonder problemen mocht ik de accu retourneren

John vervorst

Alles was perfect ,tijd zo als voorspel de spullen goed verpakt niks anders dan lof .

Claudia

Aangezien ik het verkeerde model scootmobiel door had gegeven, had ik de verkeerde geleverd gekregen. Online doorgegeven en de verkeerde accu’s retour, een week later de goede accu’s ontvangen....

G Brinkman

Bij motorbedrijven gezocht naar een gel accu voor mijn Honda Super Magna met nul op het request.
Op de site van AccuDienst.nl gekeken en YES accu in voorraad en METEEN leverbaar de volgende...

Anton Meindertsma

S' avonds na 20.00 uur een accu besteld en normale levering aangevinkt. De volgende morgen een vriendelijk telefoontje of de accu ook een dag eerder tussen 18.00 en 22.00 uur geleverd zou mogen...

G van den Nieuwendijk

Nu reeds 2 maal besteld en perfect geregeld. S'avonds besteld en de volgende dag in huis.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw mooie review meneer van den Nieuwendijk, we zijn er zeer blij mee!
Hoe kunnen we het voor elkaar boksen dat we de volgende keer een 10 van u krijgen? Als u tips heeft dan horen we het graag.
Tot de volgende keer!

Van de Fliert

Zeer snelle service.
Top bedrijf.

Blij

Perfekt verlopen en werkt uitstekend

Bart de Bruijn

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering.

P. Reijntjes

Op basis van een goed advies (via de chat), Heb ik 2 accu's gekocht voor mijn scootmobiel.
De prijs was scherp. Levering strict op tijd en producten in goede staat ontvangen.
Ik heb de...