Je aankoop wordt beschermd

Ruud Zschottche

Goede service en snelle levering en ook zeer belangrijk juiste informatie van uit de zoekmachine

Rianne O.

Snelle levering. Top!!

HPAdvies

Al vele jaren uitstekende service top mense doorgaag zo.

jos Sijen

Alles super snel geleverd top

E. Matthijsen

Supersnelle levering zoals beloofd

Dies Bogaard

De snelle levering van de goede accu stel ik zeer op prijs. De afmetingen van de accu prima hij paste goed. Daarnaast is de prijs niet te duur, in de garage was ik twee maal zoveel kwijt.

E. de Ceuninck van Capelle

Helemaal top. Accu 12V van mijn Lexus was defect. In garage zou dat 240 euro moeten gaan kosten. Geholpen via de chat en dat ging uitstekend. Er wetsvoorstel mij gezocht Nasr de beste accu hoor mijn...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw fantastische review, hier doen we het allemaal voor :)

Het beloofde cadeautje kon u toevoegen aan uw bestelling met het opgeven van de actiecode in het winkelwagentje. Omdat u de actiecode niet heeft opgegeven is het niet meegestuurd. Uiteraard hebben we u alsnog het cadeautje nagestuurd.

Heel veel plezier van de accu en nogmaals bedankt. Tot de volgende keer! :D

Gerard Putman

Eenvoudig bestellen via de uitstekende wenbsite. Daarna een snelle levering.
Echt super.

P.J.Timmer

Als je goed geholpen en geinformeerd wilt worden door personen die weten waar het over gaat, dan ben je hier aan het juiste adres,. Zo heb ik de chat sessies ervaren die ik had voordat ik ik de...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw geweldige review. Elke review zoals deze is een klein feestje!
Top om te lezen dat we onze slogan 'Goed bezig!' eer aandoen.
Als u alsnog een verbeterpunt weet dan horen wij dat graag want het kan inderdaad altijd beter ;-)

Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer!

Frank

Prima afhandeling van de order en geleverd op een anders adres conform bestelling.