D.C.

WOW ...... Het zal je maar gebeuren: wil je ‘s-ochtends naar je werk .... start je auto niet, accu defect. Geen lid van de ANWB en niet ff iemand in de gelegenheid om me een jumpstart kan geven....

Reactie Geheugen.nl:

Super leuk om uw uitgebreide review te lezen. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om uw verhaal te doen. Een pluim op ons werk! Heel veel plezier van de accu en uiteraard staan we altijd graag voor u klaar. 😊

kinrooiwebradio

Zeer goede service met zeer vriendelijke medewerkers

nee heb ik niet

iets betere communicatie als er een levering vertraging oploopt

Gerrit

Goede webshop, verleend goede service. Pluspunt vind ik dat ze ook gratis avond levering bieden en je anders dan post nl kan kiezen. Nog een voordeel zijn de concurrerende prijzen.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je super leuke review Gerrit!
Fijn om te horen dat de gratis avondlevering gewaardeerd wordt, we houden hem erin! 😊
Veel plezier van de Kroon olie en graag tot de volgende oliewissel! 🚗
Groeten van MAPP / OlieDienst.nl

Kor Hospers

Het artikel was helaas niet dat wat we bedoelden. Maar de afwikkeling na retourzending was zeer correct, waarvoor onze hartelijke dank.Vr.Groet. fam.Hospers

Erik Bakker

Op tijd geleverd en correct verpakt.

Kuijlaars

Na een correcte bevestiging van mijn bestelling, pakket zelfs vroeg op de volgende dag ontvangen !. In dit geval dus een super snelle levering en komt het bedrijf zijn toezegging na !.

Kevin

Top product aangeboden en goede leverdienst erbij!

PAM Skibicki

Correcte levering.

P.C. Cramer

Duidelijke site en informatie.
Als je prijzen wilt vergelijken moet je dit bedrijf niet overslaan.
Goed te volgen verloop waar je zit in het bezorgproces.

E. Luijcks

Twee accu's voor Makita accuboormachine besteld.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review, hier worden we gelukkig van! 😊
Heel veel plezier van de Makita accu's en graag tot de volgende keer!