Je aankoop wordt beschermd

Marco

Snel een originele accu gevonden voor een goede prijs!

A.Tiebosch

Na bestelling snel geleverd ,goede prijs en kwaliteit en de volgende accu zal ik zeker bij AccuDienst bestellen ,raad iedereen het bedrijf AccuDienst aan............TOPPIE.

Willem Zomer

Mooie deal gemaakt. Prima accu voor een prima prijs en netjes, op verzoek, ‘s ochtends geleverd. Heb alleen een naar gevoel overgehouden aan de verzekering die ik er ongemerkt bij kreeg, maar waar...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je review Willem, we stellen dit zeer op prijs.

Inmiddels hebben we contact gehad en het is opgelost. Je zal de garantie echt zelf (onbewust) hebben aangeklikt. Uiteraard zouden we nooit iets ongevraagd toevoegen aan een bestelling. Omdat je de garantie niet wilt, rekenen we deze vanzelfsprekend ook niet. De € 5,99 storten we terug op je rekening.

Onze excuses als het toch niet helemaal duidelijk was tijdens het bestellen. We hebben er niet eerder klachten over gehad maar we gaan toch kijken of we het nog kunnen verduidelijken.

Heel veel plezier van de accu en gelukkig geef je aan weer helemaal tevreden te zijn!

Jan

Heldere site, snel geleverd(eerder dan de geplande leverdatum).
geheugen werkt prima.

Johan

Accu uitgezocht, betaald en geleverd volgens afspraak. wat wil je meer :-), niets toch!

Peter Driehuis

Goede duidelijke website. Overzichtelijke producten. Klantvriendelijke en professionele hulp en advies.
Als gebruiker/leek ben ik giga geholpen.

A.Gomes Pita

Snelle levering!!
Goede klantenservice!!
Gunstige prijzen!!
Uitstekend !!
Top.

Hopelijk heb ik geen nieuwe Geheugen voor mijn MAC nodig de komende tijd maar als dat wel andere onderdelen van een andere apparaat dan !

Super prijzen, overzichtelijke site en snelle levering van de producten. Gewoon super dit, en ik bestel hier zeker weer mocht het nodig zijn.

Jan

Bestellen gaat vlot

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.

We hebben u gesproken en u geeft gelukkig aan geheel tevreden te zijn over ons, onze service en de geleverde accu. Helaas bent u niet te spreken over de koerier, dit vinden we zeer spijtig.

De op zaterdag bestelde accu is door ons op zondag verstuurd en maandag afgeleverd. Precies volgens opgave. Helaas was er bij de Track-Trace geen tijdsvak opgegeven door de koerier. Op uw verzoek hebben we maandagochtend direct navraag gedaan. In de ochtend konden we u melden dat de accu er tussen 14:00u en 17:00u zou zijn. De accu is uiteindelijk 16:44u afgeleverd.

We begrijpen dat een hele dag wachten erg vervelend is, we hadden dit liever anders gezien :(
Alsnog wensen we u veel plezier van de accu en hopen u in de toekomst terug te mogen ontvangen als klant.

Dick de Baat

Goed verder geholpen via de chatfunctie en daarna meteen de accu besteld. Keurige service.

E.W. Annen

Donderdag een accu besteld, zaterdag (op verzoek) geleverd. Goede diensten van de verkoper zowel als die van de koerier. Hopelijk heb ik geen nieuwe meer nodig de komende tijd maar als dat wel het...