berry monrooy

Super service en erg snelle levering !

Marc Oonk

Duidelijke site, komen hun belofte na en een adequate en tijdige aflevering. Ik kan het zeker aanbevelen

Bart Commandeur

Uitstekende service! Snel geleverd!

P.Hendriks

Een goede en snelle levering en goed product

E

Snelle levering en goede prijs.

Aad

Goede website, ruime keuze en snelle en correcte levering.

Snelle levering, goede prijs van de producten.

Tiekstra

🙋🏻Donderdag avond accu besteld, deze zou zaterdag worden bezorgt. Vrijdag avond stond de accu al bij ons op de werkbank. Zuurpakketje erin s’nachts aan de lader. Zatermorgen 🏍 starten maar. 🤗👍

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw geweldige review. We doen altijd ons best om onze klanten positief te verrassen. 😊
Heel veel rijplezier en mocht je nog iets anders nodig hebben voor je motor (olie, bougies, sloten, onderdelen, enz.) dan kan je die ook terugvinden op onze site.
Tot de volgende keer!

CF

Hele scherpe prijzen en zeer snelle levering. Ik werd netjes gebeld met de vraag of het zelfs eerder dan gepland geleverd kon worden. Wel werd het levertijdstip die avond een aantal keer uitgesteld...

Deniz

!!!!!!!!!!!!!!!!! OPGELICHT !!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren mijn zoon heeft een aangifte tegen dit bedrijf bij de politie gedaan voor een oplichting.
Ik heb vandaag namens mijn zoon, een van de...

Reactie Geheugen.nl:

Meneer Deniz,
Uiteraard lichten wij niemand op en vanzelfsprekend bedreigen wij ook niemand. We bestaan al 17 jaar en hiervan zijn we nog nooit beticht. Wij doen er juist alles aan om onze klanten tevreden te stellen!
Inmiddels hebben we contact gehad met uw zoon over zijn garantieaanvraag. Hij is akkoord gegaan met ons voorstel zodat we het snel hebben kunnen oplossen. Even goede vrienden en veel plezier van de nieuwe accu. 👍