Nanno Nanninga

Ik koop al jaren mijn accu’s bij de AccuDienst. Steeds tevreden. Maar helaas stond er deze keer onjuiste voorraadinformatie bij de accu die ik wilde bestellen. In plaats van een dag later bezorgen...

Fritz

Prima verlopen.

Dick van Laar

Snelle en hele goed service

JP

Jammer. Waren vergeten accu op te sturen. 2 dagen gewacht. Wel savonds nageleverd.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen het zeer op prijs.
Op de dag van uw bestelling hebben we uw accu ook verstuurd. U heeft hiervan ook een track en trace code ontvangen. We waren het zeker niet vergeten! 😕 Toen bleek dat de zending beschadigd was tijdens transport, hebben we nog dezelfde dag een vervangende bij u geleverd. Jammer genoeg heeft u hierdoor 2 dagen langer moeten wachten om uw bestelling in ontvangst te nemen, onze excuses hiervoor.

Helaas komt het soms wel eens voor dat iets beschadigd tijdens transport. Niet leuk maar hier kunnen we niks aan doen. Wel leren we van elke situatie om het de keer erna nog soepeler op te lossen voor onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback!👍

Ad Maas

Mijn bestelling werd snel en correct afgeleverd en de accu's functioneren weer top!

Jelle Pieneman

Makkelijk te bestellen en vlot geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gesteld.

Mary

Helemaal top.Goede communicatie en goede service.

Snelle levering en het goede product

Philip van de Weerd

Prima service, bestelling snel geleverd

Spionneur

Een verrassend zeer goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Bij beoordelingen geef ik nooit 'tienen' weg, maar een dikke 9,5 verdient AccuDienst.nl wel!