Je aankoop wordt beschermd

B.Brader

Snelle levering, zeer concurerende prijs

J. Smeele

Goede prijs, snelle levering en misverstandje bij transporteur snel geregeld.

Rob Verberne

Accurate hulp, en zeer snelle levering, bij een heel redelijke prijs.

Diana verhagen

Goede prijs met snelle service. Toppie!!
Mogen andere wel wat van leren

Angelique

Zeer slecht

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je review Angelique. Spijtig om te horen dat je ontevreden bent over ons, we hebben ons best gedaan :(

Bij je bestelling heb je zelf een verkeerd adres opgegeven. Normaal gesproken komt de zending dan eerst retour maar we hebben veel moeite gedaan om te zorgen dat je bestelling toch nog 'snel' bij je terecht kwam. Door het foutieve adres heeft het wel langer geduurd.

Alhoewel het niet onze fout was, vonden we het toch sneu voor je. Daarom hebben we je een gratis motoraccessoires-pakket t.w.v. € 35,00 toegestuurd.

Na 3 weken, ruim buiten de zichttermijn, laat je ons weten dat je de accu in gebruik hebt genomen maar dat je toch de verkeerde hebt besteld. Helaas kunnen wij gevulde accu's niet meer terugnemen. Niemand wil tenslotte een 'gebruikte' accu ontvangen. Dat is de reden dat we altijd en expliciet vragen om de maten te controleren, voordat je de accu vult. Dat heb je helaas niet gedaan.

Bij ons kan je overigens motoren niet op kenteken zoeken, dus wellicht heb je dit op een andere site gedaan en bij ons een verkeerde accu besteld.

Wij doen ons best om al onze klanten een leuke positieve shop ervaring te geven. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een cijfer van 9.5. We vinden het erg jammer dat dit voor jou niet gelukt is.

Hans Iltink

Goede ervaring.
bestellen en levering eerder dan op site aangegegeven.
Track en trace avond levering op de minuut nauwkeurig.
Kwaliteit van batterij moet nog blijken in het...

Tjerk

Goede prijs en snelle levering.... echter wel andere uitvoering van accu’s ontvangen dit keer en ook de beloofde vleugelmoeren zaten er niet bij. Ik heb nu dit gemeld en ben in afwachting van hun...

Jan

Boven verwachting snelle levering en nette prijs.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt Jan voor je geweldige beoordeling. Een 10, daar houden we van! :D
Leuk om te horen dat we je positief hebben kunnen verrassen.
Tot de volgende keer en veel plezier van je motoraccu.

Jan Wesseling

Geweldig.Accu is ontzettend snel geleverd.
Blij mee.

J Sint Jago

Goede service zoal aan de telefoon en de bezorging.