Je aankoop wordt beschermd

Jasmyn Prasing

Duidelijke website; ptima beantwoording van mijn vragen

Patrick Eenjes

Snelle levering, ik werd zelfs gebeld of het een probleem zou zijn als de accu en dag eerder kwam. Voor mij toen geen probleem. Goede service.
Was wat lastig om de goede accu te vinden, gaat...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je mooie review. Voor ons een klein feestje om te lezen!
En ook bedankt voor je tips, we gaan hier zeker iets mee doen.
Veel plezier van de accu in je Mercedes Bens en graag tot de volgende keer.

Henk F

Via de duidelijke website van AccuDienst.nl is het heel gemakkelijk dejuiste accu te vinden voor je auto. In mijn geval heb ik een Varta accu gekozen omdat dit ook het merk is waarmee mijn auto...

Reactie Geheugen.nl:

Henk, bedankt voor je geweldig leuke review.
Nogmaals bedankt voor je bestelling en je vertrouwen in onze club! Wij vonden het ook een plezier om zaken met je te doen. Tot de volgende keer!

Dave vd Wouw

Site: goed en duidelijk.
Contact: vriendelijk personeel, duidelijk informatie verstrekkend aan de klant.
Levering bestelling: duidelijk en volgens afspraak.

J Bloem

Geweldig bedrijf. Accu voor mover besteld en dezelfde dag nog geleverd. Oude Accubak was te klein. Nieuwe besteld, zelfde dag geleverd. Je kunt chatten en je wordt goed voorgelicht. De prijzen zijn...

Renders Victor

Komen hun afspraak niet na .
Maandag middag besteld zou dinsdag hier zijn ..

Krijg op woensdag avond een mailtje dat men mijn accu Donderdag zal leveren

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review meneer Renders. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze reactiesnelheid, klantvriendelijkheid en het bestelgemak op onze site. Het zou mooi zijn als we u in de toekomst ook op de andere punten tevreden kunnen stemmen. Daar gaan we ons best voor doen!

Uw email met Word-bestand is tegengehouden door onze spam- / virusscanner. Dit is de reden waarom wij onze klanten vragen om alleen fotobestanden of pdf-documenten te mailen. Uw email is niet goed ontvangen en hierdoor is uw bestelling niet tijdig verwerkt. We vinden het dan ook zeer spijtig dat u twee dagen langer heeft moeten wachten op uw accu. Dit zouden we uiteraard liever anders gezien hebben.

We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling! En als u nog vragen heeft dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

Rob

Goed Produkt. Snelle levering. Dik tevreden.

Jacky

Na eerdere leveranties ook nu wederom een puike service. Via hun chat-site werd mij de juiste accu geadviseerd. Chapeau!

Nico

Gelaccu besteld, accu heeft ook na laden volgens voorschriften te weinig stroom.
Na email contact een nieuwe accu toegestuurd gekregen, deze is perfect.
Ook een nieuwe accu kan defect...

Paul van Ooijen

Op zoek naar een gel-accu voor mijn motor kwam ik al gauw op de site van AccuDienst.nl.
Ze hadden deze accu op voorraad en ze waren ook nog eens de goedkoopste.
De volgende dag werd de...