Renders Victor

Komen hun afspraak niet na .
Maandag middag besteld zou dinsdag hier zijn ..

Krijg op woensdag avond een mailtje dat men mijn accu Donderdag zal leveren

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor uw review meneer Renders. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze reactiesnelheid, klantvriendelijkheid en het bestelgemak op onze site. Het zou mooi zijn als we u in de toekomst ook op de andere punten tevreden kunnen stemmen. Daar gaan we ons best voor doen!

Uw email met Word-bestand is tegengehouden door onze spam- / virusscanner. Dit is de reden waarom wij onze klanten vragen om alleen fotobestanden of pdf-documenten te mailen. Uw email is niet goed ontvangen en hierdoor is uw bestelling niet tijdig verwerkt. We vinden het dan ook zeer spijtig dat u twee dagen langer heeft moeten wachten op uw accu. Dit zouden we uiteraard liever anders gezien hebben.

We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling! En als u nog vragen heeft dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

Rob

Goed Produkt. Snelle levering. Dik tevreden.

Jacky

Na eerdere leveranties ook nu wederom een puike service. Via hun chat-site werd mij de juiste accu geadviseerd. Chapeau!

Nico

Gelaccu besteld, accu heeft ook na laden volgens voorschriften te weinig stroom.
Na email contact een nieuwe accu toegestuurd gekregen, deze is perfect.
Ook een nieuwe accu kan defect...

Paul van Ooijen

Op zoek naar een gel-accu voor mijn motor kwam ik al gauw op de site van AccuDienst.nl.
Ze hadden deze accu op voorraad en ze waren ook nog eens de goedkoopste.
De volgende dag werd de...

a.zuidersma

Goede service en snelle levering op de afgesproken tijd

K. Westerhof

Na mijn 1e bestelling nu mijn 2e bestelling gedaan, top service en correcte levering

O. ter Haar

Goede prijzen, snelle levering en goed verpakt. Denken ook goed mee dus levering op de zaterdag overdag ipv avond, want dan zou het maandag avond zijn geworden. Ging voor een accu maar vanuit de...

Isabel Warning

Top bedrijf!!! Ik zat echt met mijn handen in t haar qua accu. Maandagochtend gebeld, ze hebben alles in t werk gezet om ze maandagavond keurig te leveren!! Super bedankt

Handelsonderneming Elias

Keurige nette en snelle levering.