Kees Overmeer

Nieuwe accu om 16.30 uur besteld. De volgende dag om 12.00 uur in huis. De Merk accu is een stuk goedkoper dan de accu bij de Kwikfit of Euromaster. Dus de accu besteld bij Accudienst.nl . Je...

Martin Zomerhuis

Goede website, al verwacht je geen sloten bij accudienst te vinden.
Uitgebreid assortiment en na bestelling vlot geleverd.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je mooie review Martin, je maakt ons gelukkig.

We verkopen inderdaad veel meer dan alleen accu's . Je tip nemen we zeker ter harte. Binnenkort gaan we het aanpassen op de site en de zichtbaarheid verbeteren. Top tip van je, bedankt! 👍

C.W.Schouten - Rolloos

Helder ,duidelijk en uitgebreide informatie die je heel goed helpt om je juiste keuze te maken uit het uitgebreide assortiment van Accudienst.nl

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je fantastische review!

Fijn dat we nog dezelfde dag een vervangende accu hebben kunnen leveren.
Veel plezier ervan en graag tot de volgende keer 😊

Marc

AccuDienst was duurder, maar zei de volgende dag te leveren; NIET dus, ze leverden pas drie dagen later...

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je review Marc, we stellen het zeer op prijs.

Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. We zijn afhankelijk van de koeriersdienst voor het op tijd leveren van de accu's. Jouw accu is op tijd verstuurd maar helaas verkeerd gesorteerd geweest. Het zou zaterdag afgeleverd moeten worden maar door één werkdag vertraging wordt dit 'automatisch' maandag. Dit komt nagenoeg nooit voor maar elke keer is te veel.

Uiteraard gaan we niet liegen over levertijden maar we begrijpen je frustratie volledig. Zeker als je op je nieuwe accu zit te wachten dan is elke dag vertraging een bak ellende.

Inmiddels hebben we persoonlijk contact met je opgenomen om het goed te maken met je.
Nogmaals bedankt voor je feedback.

Bas

Product snel binnen, maar gel accu binnen 1 jaar en 5 maanden kapot.

Reactie Geheugen.nl:

Bedankt voor je review Bas.

Oei, nu al stuk, dat is niet de bedoeling! Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie op de accu dus daar valt het nog binnen. Zover we kunnen zien heb nog je geen contact met ons gehad over het defect.
Kan je contact met ons opnemen? We helpen je uiteraard graag!

Louis Groeneveld

AccuDienst doet wat het belooft. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Ook in Limburg.
Via een link word je op de hoogte gehouden van de actuele situatie van de levering van je...

Joop Verborg

Varta accu besteld om kwart voor 12 smorgens. Om kwart over 6 savonds diezelfde dag al geleverd. Accu bleek ook goedkoper dan bij concurrenten. Top service!

Niels Alkema

Zeer goede service en informatie, met zelf een foto van het pakket. erg tevreden meerdere sites kunnen hiervan leren

ten Veen

Frans Delrock

Geweldig , s'morgens probleem met mijn accu 11,45 bestelt s'avonds 20.15 nieuwe accu.
zeer snelle lever service, aanrader