Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
9.5/10

S. Telussa

Prima service richting de klant; meedenkend.

Klantgericht, meedenkend en begripvol.

Geen.

Ik ben zeer tevreden over het bestelde product en de snelle levering.

Prima zoals afgesproken is het ook afgehandeld

Duidelijke omschrijving en makkelijk op te zoeken.

Misschien wat kinderachtig omdat ik heel goed besef dat het een natuurproduct is maar de kleur op de site is heel anders dan in het echt. Ik dacht dat het beige was maar in het echt is het meer roze dan beige .
Maar ik vind hem mooi

Elaine van Rijnsbergen

Mijn ervaring met Gedenk Idee zijn uitstekend. De website is overzichtelijk en duidelijk.
Ondanks al het verdriet wat hierbij aanwezig is geeft Gedenk Idee mij steun en het gevoel dat ik

Diane Keurentjes

Wat een fijn bedrijf, erg duidelijke en goede communicatie en heel erg persoonlijk en menselijk.

De persoonlijke communicatie. Als er ook maar iets is wordt er direct contact opgenomen.

Pascale

Via internet kopen lijkt afstandelijk, maar via de telefoon had ik heel prettig contact en ben ik op al mijn vragen persoonlijk en uitgebreid geholpen

Persoonlijk contact en zelfs telefoon gehad over het product/ en wat een goede en mooie verpakking

Nee, dit is de eerste keer te mogen ervaren dat kopen via een website ook persoonlijk kan

Van sinderen

Super echt zeer tevreden 👍👍

Ben

Denken mee

Carolina

Ik was opzoek naar een asvlinder die helaas niet meer geleverd kon worden. De asvlinder gaat blijkbaar uit het assortiment. Wouter van Gedenk Idee heeft ervoor gezorgd dat na enig zoeker van zijn...

Begrip en inzet om ons te kunnen helpen.

Geen.

Jerry Lussenburg

Zeer goede communicatie, mensen die hun vak verstaan.

Communicatie, snelle en correcte levering.