Levertijd
After Sales
Communicatie

Too service!

Tips

De verschillende lettertypen beter zichtbaar maken op de site met de je eigen tekst als voorbeeld.

Tops

Snelle terugkoppeling, goede service. Klantvriendelijk, meedenkend.

M. Vroom

Ik ervaar dit bedrijf als flexibel. Ik kwam online niet volledig uit de informatie. Ik werd telefonisch begeleid door de eigenaar.

Tips

Ik kon mijn bestelling niet zelfstandig online regelen. De website liet het niet toe, waardoor ik hulp nodig had.
Het rood papier waarin de kussentjes waren verpakt, geeft af. Wellicht vervangen.

Tops

Ik kreeg heel snel iemand aan de telefoon. Ik had mijn producten opvallend snel in huis.

An De Bosscher/Brandweerzone centrum

Leuk gadget gevonden en vriendelijke, snelle service!

Tops

Snelle reactie op offerte-aanvraag! Flexibel ingesteld.

#Hipp.

Perfect geregeld

niets aan toe te voegen

Tops

Er wordt creatief meegedacht, prima communicatie en snelle prettige afhandeling! Ik ben super tevreden met het mooie resultaat.

Super vriendelijk

nee

nee

Daphne

Helemaal super! Mooi knuffeldoekje laten maken en was helemaal naar wens!

Tops

Snelle reacties op de mail

Goede service, snelle terugkoppeling. Erg meedenkend. Producten hebben een goede kwaliteit. Extra service als terug komende klant.

Tips

Misschien meer voorbeelden van/met de lettertypen

Goede en snelle communicatie

A Jansen Holleboom

Levering en snelle communicatie is super. Echter valt mij de uitwerking en de prijs ten opzichte daarvan wel tegen. De print is er opgeplakt in plaats van geprint

Reactie Geboortekleed:

Goedemorgen mevrouw Jansen Holleboom,

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw feedback met betrekking tot uw bestelling met ons te delen. Het spijt ons echter te moeten lezen dat u niet tevreden bent met het door u bestelde knuffeldoekje.

U geeft aan dat het opdrukmateriaal erop "geplakt" zou zijn. Zoals u op onze website kunt lezen (https://www.geboortekleed.nl/c-2357987/bedrukking/) bestaat het opdrukmateriaal uit een polyester die onder hoge druk en temperatuur op de stof wordt gedrukt. Dat is ook precies wat er geleverd is, waarbij we u zelfs een upgrade hebben gegeven van de door u bestelde flexbedrukking naar de veel zachtere flockbedrukking omdat wij dat zelf prettiger vinden bij het gebruik voor babies.

Ook geeft u aan dat u de aftersales matig vindt. Wij hebben in onze correspondentie gekeken maar helaas hebben wij geen klacht van u ontvangen. Indien u dit alsnog wenst te doen, dan nemen wij deze uiteraard zo snel mogelijk in behandeling. De informatie hierover vindt u wederom op onze website: https://www.geboortekleed.nl/c-2358016/garantie/.

Tot slot geeft u aan dat u de informatie op de website slecht vindt. Indien u ons laat weten welke informatie volgens u ontbreekt, dan nemen wij deze tip uiteraard ter harte en passen wij onze website -indien gewenst- zeker aan.

Uw reactie zien wij dan ook graag tegemoet.

Geboortekleed

Goed, goed bereikbaar per email

website overzichtelijker maken

goede kwaliteit

Reactie Geboortekleed:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw bestelling: fijn om te lezen dat u onze producten als kwalitatief goed en origineel beoordeelt.

Op het punt aftersales gaf u aan dat u onze service “matig” vond. In onze correspondentie kunnen wij echter niets terugvinden over een klacht naar aanleiding van uw bestelling en vroegen ons af of wij wellicht iets gemist hebben. Indien u zo vriendelijk wilt zijn om ons te laten weten wat er fout is gegaan, dan pakken wij dat uiteraard direct op!

Uw reactie zien wij dan ook met belangstelling tegemoet.

Raymond & Barbara Niemantsverdriet

Yvonne

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Het aanbod is heel ruim met veel mogelijkheden om het product helemaal af te stemmen op jouw wensen. Denk aan kleuren, lettertype voor de opdruk...

Tops

Dit bedrijf is een absolute aanrader voor een uniek kado met een sterke service!
De klantgerichtheid, het meedenken en het geven van tips en vlotte service is de kwaliteit van Bar en Ray!