J. de Ruijter

Ik ben zeer tevreden. De kaartjes die je maakt is ook wat je krijgt. Snelle levering en bij vragen, krijg je snel reactie. De site is overzichtelijk. Al met al zeer tevreden.

Overzichtelijke site. Wat je maakt is wat je krijgt.

Ik probeer iets te bedenken, maar kan zo snel niets verzinnen..

Schmitz

Snelle levering, je krijgt wat je besteld hebt en je bent zelf verantwoordelijk als er typefouten in zitten: super!

Ik vond het prettig dat ik een proefdruk kon bestellen, zonder dat ik een order geplaatst had. Dat kan namelijk niet zo maar overal. En dat voor maar 1 euro!

Het enige wat er bij ons niet goed ging, was dat de achtergrond van het kaartje uit zichzelf begon te verplaatsen, zodra wij iets anders wilden wijzigen. Dat was even zoeken hoe we dat voor konden blijven, maar verder hebben we geen minpunten kunnen ontdekken.

Tevreden moeder

Mooi geboortekaartje dat we elders niet konden vinden, afhandeling van proefdrukken en drukken is prima verlopen.

Ontwerp kaartje past bij ons en was elders niet te vinden.

-Bij vouwen kaartje laat inkt op vouw iets los.
-Lettertype orgineel ontwerpt is niet te achterhalen.

Tamar

Erg positief, kaartjes werden snel en makkelijk aangepast naar hoe wij het wilden. Ook hebben we alle proefkaartjes en de originele kaarten erg snel thuisbezorgd gekregen. Ook kreeg ik erg snel...

Snelle reactie via de mail, snelle levering, er wordt aan je wensen van je kaartje voldaan mits het mogelijk is

Nee, was erg tevreden

Ynske Nijland

Goede snelle service. Snel rechtstreeks contact bij problemen of vragen. 3 keer over proefdrukken ontvangen, maar alle keren scheef gevouwen. Wanneer de uiteindelijke bestelling geplaatst is, gaat...

Snelle goede persoonlijke benadering bij vragen en problemen, ontwerpgemak en betaalbaar.

Kaarten moeten echt recht gevouwen zijn. Dat stoort namelijk echt. En misschien in de toekomst meer keuze aanbieden m.b.t. het formaat van de kaart.

Samantha De Blaeij

Erg goed. snelle verzending. Zeer mooie kaarten

Mooie kwaliteit en scherpe prijzen

Het lukte niet om een proefdruk te bestellen. Er ging iets mis met de betaling. Na mail contact is dit goed opgelost.

Snelle en goede aflevering van de kaartjes.

Nvt

Kevin

Zeer mooie kaartjes, en zeer mooie kwaliteit

Geen, alleen bij ons liep het verkeerd met de proefdruk, die werd niet/nietgoed verstuurt helaas

Masselink

Prima service en snelheid.

Prima service en snelheid.

Het is eenmaal voorgekomen dat een aangepaste kaart niet werd onthouden in het systeem.
Op het moment van bestellen werd er een totaaloverzicht van de kaart getoond, waarbij de binnenzijden en achterzijde wit waren. Na opnieuw de kaart opmaken was dit verholpen.

Tessa

Mooi gedrukt, snel geleverd!

Makkelijk dat je ook je Photoshop bestanden rechtstreeks kan up loaden