Saliha bayazit

Vriendelijk, snelle levering, mooie afwerking, goeie kwaliteit.

Vd braak

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van alles...super mooi geboortebord...netjes afgewerkt

Nicky

Snelle levering en goeie kwaliteit

anonymous

Goed product, absoluut tevreden.

anonymous

Super goede kwaliteit en levering

anonymous

Hogere verwachting van kwaliteit bord. Vind de prijs en kwaliteit hierdoor niet overeen komen.

Reactie Geboortebordkopen.nl:

Jammer dat je niet geheel tevreden bent over de kwaliteit van de borden. Echter worden de materialen van onze geboorteborden netjes omschreven op onze website. Dat een bord slechts 3mm dik is,... Jammer dat je niet geheel tevreden bent over de kwaliteit van de borden. Echter worden de materialen van onze geboorteborden netjes omschreven op onze website. Dat een bord slechts 3mm dik is, wil echter niet zeggen dat de kwaliteit niet goed is. Sterker nog : Dibond bestaat uit twee aluminium buitenlagen met daar tussenin een polyethyleen kernlaag en is daarmee minimaal net zo sterk en beter weerbestendig dan de goedkope MDF borden van 12 mm die andere aanbieders gebruiken. De kritiek dat we geen verzendbevestiging versturen moeten we ook weerleggen : We versturen altijd netjes een e-mail met track&trace zodra je bestelling is verzonden. De kans bestaat wel dat deze in je ongewenste mail terecht is gekomen, aangezien je een e-mailadres van Hotmail hebt, en Hotmail er om bekend staat dat ze niet echt nauwkeurig zijn in het juist beoordelen van e-mails. Met vriendelijke groet, Geboortebordkopen.nl

Lincy

Snel antwoord, mooie uitwerking

Thomas

Snel en goede kwaliteit

T. de Louw - Walters

Wij zijn zeer enthousiast, vriendelijk personeel, snelle reactie, snelle levering, goede kwaliteit!