Bestelgemak (ontwerptool)
Info verloop order

Moustafa

Ontwerptool was echt fantastisch!

KARLA

Mooie kaarten voor een mooie prijs!

Anita op den Camp

Hele mooie kaarten voor een zacht prijsje

nvt

De enveloppen die ik kreeg, hadden een andere vorm van de flap aan de achterkant dan op de afbeelding op de website vermeld. Dit was voor mij een belangrijk criterium waarop ik de envelop heb... De enveloppen die ik kreeg, hadden een andere vorm van de flap aan de achterkant dan op de afbeelding op de website vermeld. Dit was voor mij een belangrijk criterium waarop ik de envelop heb uitgekozen en ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Deze reageerden nogal defensief, en vonden dat het "geen grote ramp" was. Uiteraard is het dat niet, maar ik vind wel je mag verwachten dat je geleverd krijgt wat op de website staat. Als het maken van nieuwe foto's voor alle enveloppen te veel werk is, zou mijn aanbeveling zijn om er op z'n minst wel helder over te communiceren: bijv. door een schematische afbeelding van de vorm van de flap, een foto van een envelop in een andere kleur om de vorm te illustreren of een toelichting per tekst. Daarnaast zou ik iets servicegerichter zijn vanuit de klantenservice: ik ben toch ietwat teleurgesteld. Ik zou me echt geholpen hebben gevoeld als er wat meer meegedacht was om een oplossing te zoeken.

Annemie Berckmans

Alles dik in orde!

Sanne Hulleman

Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle
Levering

Marleen

Ik heb een leuk geboorte- felicitatiekaartje gemaakt voor een vriendin. Er is veel keus en ik had er ook een mooie roze envelop bij besteld. Hele snelle levering. De volgende dag had ze het kaartje... Ik heb een leuk geboorte- felicitatiekaartje gemaakt voor een vriendin. Er is veel keus en ik had er ook een mooie roze envelop bij besteld. Hele snelle levering. De volgende dag had ze het kaartje al ontvangen.

Mirjam

Proefkaartje vind ik wat te lomp, verder nog geen andere ervaring

Reactie GeboortekaartenWinkel:

Beste,
Wat is er precies zo "lomp" aan het proefkaartje?
We horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren!