9.7/10
Info verloop order

Huus Erdogan

Easy en erg snel!

Marion

Ik was op zoek naar leuke geboorte kaarten voor een niet al te hoge prijs. Er is veel keuze zeker voor deze lage prijzen! Echt een aanrader!

Furkan

Ik ben erg tevreden met de kaarten, zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Erdogan

Mooie kaart. Top service!

Sanne

Ik was al langer tijd opzoek naar een leuk geboortekaartje maar niet al te duur. Die heb ik uiteindelijk gevonden bij ‘geboortekaartenwinkel’. Super leuk en niet duur. De levering was ook snel. Dus... Ik was al langer tijd opzoek naar een leuk geboortekaartje maar niet al te duur. Die heb ik uiteindelijk gevonden bij ‘geboortekaartenwinkel’. Super leuk en niet duur. De levering was ook snel. Dus al met al top service!

TE

Fijn bedrijf, denken goed mee en leveren snel ! Erg klantvriendelijk :)

Ninso

Altijd goede ervaring

Anne Hensink

Heel tevreden over ons geboortekaartje! We krijgen niets dan complimentjes over de unieke en creatieve uitwerking.
Snelle levering, bereidheid tot aanpassingen en een persoonlijke doch...
Snelle levering, bereidheid tot aanpassingen en een persoonlijke doch professionele service. Echt TOP!!

Jamilla Molenaar

Goede service. Snelle reacties. Kaart helemaal aan gepast naar eigen wensen. Kaartjes snel binnen.

Maud

Mooie kaarten voor een mooie prijs. Echt snel geleverd!