Reactiesnelheid inplannen afspraak
Informatieoverdracht achteraf
Houding Energie Service Specialist
Achterlaten werkplek

M.Grintjes

Goed. Het is allemaal erg correct gegaan.

Zoals hierboven een snelle afhandeling correct contact zowel aan de telefoon als thuis.

Geen verbeter punten

Reactie Geas Energiewacht Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw review, mevrouw Grintjes. Wij zijn blij te lezen wat u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

Goede service

Jokanda Buld-Bok

Heel goed, keurig op tijd alles uitgelegd echt oerfecte service!

uitleg

geen ging gewoon goed

Reactie Geas Energiewacht Onderhoud:

Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw review, mevrouw Buld-Bok.

Goed: nam spontaan contact met mij op na doorgeven van verandering aan mijn apparatuur voor verwarming.

correct, deskundig, behulpzaam.

Mijn gegevens in de website waren ondanks eerder doorgegeven aanpassingen niet correct.

Reactie Geas Energiewacht Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Uw verbeterpunt zullen wij gaan uitzoeken zodat dit in de toekomst goed gaat. Bedankt voor uw feedback.

J.H.Kuipers

Wij hebben geen goede ervaring met de servicedienst van Geas.
De geplande afspraken wordt uw servicedesk gedaan b.v. wij komen tussen 08:00 en 12:00 uur
dat is tocht niet meer van deze...

Niet veel klantvriendelijkheid mag ook wel een stuk beter.

Luisterne naar de klant

Reactie Geas Energiewacht Onderhoud:

Bedankt voor uw feedback, meneer Kuipers. U geeft aan slechte ervaringen te hebben gehad met de Geas. Wat ontzettend jammer om dat te horen. Dat het tijdsblok te ruim is voor het inplannen van de afspraken zijn wij ons van bewust. Wij zijn dan ook druk bezig om onze planning te optimaliseren. Helaas is dit niet van de ene op de andere dag gerealiseerd. Voor het feit dat u niet klantvriendelijk bent behandeld wil ik u onze excuses aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Correcte en professionele uitvoering van het onderhoud met de nodige tips. Vriendelijke onderhoudsmonteur.

Zie hierboven

Op dit moment geen

Reactie Geas Energiewacht Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

In het verleden heel goed. Inmiddels verhuisd. De aansluiting van de afvoer is niet goed. Inmiddels al 2x geweest. Geas wil dit verder uitzoeken voor ons. Omdat er meerdere huizen met hetzelfde...

Dat ze goed personeel in dienst hebben en uitzoeken hoe de afvoer op de beste manier kan worden opgelost.

Op dit moment niet.

Na een keurig bezoek van uw monteur krijgen we een offerte voor een nieuw rookgas afvoer, met allerlei handelingen die niet zijn gespecificeerd. Het eindbedrag wordt genoemd, dit kan echter...

Dat ze snel een afspraak maken en uitvoeren.

Meer klant gericht d.m.v. specificatie van de kosten, vast eindbedrag, niet alle risico's bij de klant neerleggen.

Reactie Geas Energiewacht Onderhoud:

Bedankt voor uw reactie. U geeft hierin aan het niet eens te zijn met onze offerte. Helaas kunnen we voor een dergelijke offerte geen vaste prijs aangeven. Voor onderdelen/materiaal staat de prijs vast, dit geldt echter niet voor montage uren. Wij kunnen vooraf nooit exact bepalen hoelang we bezig zijn met bepaalde werkzaamheden. Dit is dan ook de reden dat we geen vaste prijs maar een schatting aangeven.