Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Jan Nijhof

Zie boven.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Roelinda

Ga vooral zo door super service en zeer vriendelijke mee denkende monteurs

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

van der Meer

Bij het verwijderen/ installeren de vloerbedekking afdekken. Nu kunnen we gaan boenen om de vloerbedekking weer schoon te krijgen.

Beste Meneer van der Meer
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Meneer van der Meer
Bedankt voor uw beoordeling.
U geeft ook aan dat de vloerbedekking had moeten zijn afgedekt bij plaatsing van de cv ketel en dat u nu heeft moeten boenen, dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij zullen dit intern met de betrokken medewerkers opnemen. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak

Goedemorgen
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review.
Fijn dat u tevreden bent over de manier waarop wij communiceren.

Niet

Goedemorgen, Meneer/Mevrouw
Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Bedankt voor het plaatsen van de review,
we stellen uw reactie zeer op prijs.

The payment options (like yearly plans) need to be made clear because I personally preferred that. The payment times and amounts for such plans need to be clarified as well.

Good morning Sir/Madam
Thank you for your feedback, we appreciate your response and take your point for improvement.

X

Beste Meneer/ Mevrouw
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.

M Reimerink

Goedemorgen Mevrouw Reimerink