Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen zo'n positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas.

Nvt

Nvt

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden met de manier waarop wij te werk gaan.

Ga zo door

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service.

Joop Hassink

De opvolging voor verkoop door de verkoopafdeling ging helemaal de mist in door onvriendelijke dame aan de telefoon Op mijn klacht aan Geas hierover is niet gereageerd

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij hebben uw aandachtspunten ter harte genomen en u daarover gebeld met uitleg. U wordt opnieuw benaderd voor een... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij hebben uw aandachtspunten ter harte genomen en u daarover gebeld met uitleg. U wordt opnieuw benaderd voor een nieuwe afspraak. Ik wens u een goedemiddag toe. Carri

Bennie Analbers

Ik moest op advies van u van mijn onderhoudscontract af omdat ik via u een nieuwe ketel zou krijgen. Aangezien de leverancier verstek liet gaan en de afspraken niet nakwam zag ik af van plaatsen via... Ik moest op advies van u van mijn onderhoudscontract af omdat ik via u een nieuwe ketel zou krijgen. Aangezien de leverancier verstek liet gaan en de afspraken niet nakwam zag ik af van plaatsen via u voor een nieuwe ketel, en nu enkele maanden later wilt u geen nieuw servicecontract afsluiten. Ik vind dit onbehoorlijk en schandalig.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en hebben uw verbeterpunt intern besproken en begrepen van onze afdeling klachtenbeheer dat u een reactie van de Geas... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en hebben uw verbeterpunt intern besproken en begrepen van onze afdeling klachtenbeheer dat u een reactie van de Geas heeft gehad.

S.Kodde

Ga zo door...................

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Niets

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Jan Nijhof

Zie boven.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Roelinda

Ga vooral zo door super service en zeer vriendelijke mee denkende monteurs

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.