Goedemiddag,
Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
Hartelijk dank voor uw reactie. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Geen suggesties

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Edith Westra

Afspraak nakomen

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Westra. Onze excuses dat het rapport nog niet verstuurd was, maar inmiddels heeft u dit ontvangen. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, aarzelt... Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Westra. Onze excuses dat het rapport nog niet verstuurd was, maar inmiddels heeft u dit ontvangen. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om nogmaals contact met ons op te nemen.

Het bedrijf komt ouderwets en traag over. Monteur weet niets over abonnement. Kan zelf geen nieuwe afspraak maken voor repareren schade gevel. Bij bellen over fout bij abbonement (moet vanuit de... Het bedrijf komt ouderwets en traag over. Monteur weet niets over abonnement. Kan zelf geen nieuwe afspraak maken voor repareren schade gevel. Bij bellen over fout bij abbonement (moet vanuit de vve) weet men niet wat te doen. Zou mail hierover ontvangen... Nog niet gebeurd.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie. U geeft hierin aan dat de communicatie niet goed is gegaan. Onze excuses voor dit ongemak. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Smulders

Eerst installatie afwerken, dan pas rekening sturen

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Smulders. Wat fijn dat u al zo lang tevreden bent over onze service en onderhoud. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Wij wensen u veel... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Smulders. Wat fijn dat u al zo lang tevreden bent over onze service en onderhoud. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Veltmann

Eerdere communicatie over ziekmeldingen. Betere communicatie tussen verkoper en planning. Betere communicatie tussen planning en monteurs. Meer klantvriendelijke optreding van de klantenservice.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie, meneer Veltmann. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs en de plaatsing van uw CV-ketel, wij zullen het compliment aan de betrokken medewerkers... Bedankt voor uw reactie, meneer Veltmann. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs en de plaatsing van uw CV-ketel, wij zullen het compliment aan de betrokken medewerkers overbrengen. Helaas geeft u ook aan dat er dingen niet goed zijn gegaan, die met name betrekking hebben op onze communicatie. Wij zullen uw verbeterpunten intern doorgeven, zodat hier lering uit getrokken wordt. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

postma

Geen, is prima voor elkaar

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Postma. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze kennis en service. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur inderdaad helaas dat de rookgasafvoer... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze kennis en service. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur inderdaad helaas dat de rookgasafvoer van uw CV-ketel niet voldeed aan de wettelijke voorschriften. De situatie is dan niet veilig en daarom kunnen we de cv-ketel dan niet in contract nemen. Er is door de monteur met u afgesproken dat u eerst zelf de installateur hiervoor inschakelt. Neemt u na het aanpassen van de rookgasafvoer gerust opnieuw contact met ons op voor een nieuwe instapcheck. Als alles dan in orde is, helpen we u graag verder.

Rob Visser

Dat als je een ketel een grote lekkage heeft niet de hele dag laat wachten tot alles kapot is. Kwart over 8 morgens bellen en om half 9 avonds komen. Dat kan echt niet.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en uw verbeterpunten nemen wij ter harte. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.